کد خبر: ۹۷۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۵۳
باشگاه استقلال شرایط دو بازیکن را برای قرار گرفتن در فهرست زیر ۲۵ سال پرسپولیس را استعلام می‌گیرد و در صورت رخ دادن عملی خلاف قانون، از کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد.

استقلال پیگیر شرایط ستاره پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال قصد دارد شرایط اوستون اورونوف و محمد خدابنده‌لو را برای حضور در لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس را استعلام بگیرد چرا که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضور این بازیکنان در فهرست زیر ۲۵ سال پرسپولیس مطرح شده است.

به نقل از ایسنا، مدیران باشگاه استقلال معتقدند که این کار خلاف قانون است، در نتیجه در صورت رخ دادن چنین اقدامی از کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد.

براساس بند ۲ ماده ۳۶ دستورالعمل ناظر بر قراردادهای فصل ۰۴-۱۴۰۳، باشگاه‌ها می‌توانند ۲ سهمیه مشروط زیر ۲۵ سال در فهرست بازیکنانشان داشته باشند. شرط قرار گرفتن دو بازیکن در فهرست زیر ۲۵ سال باشگاه‌ها به این صورت است که باید این بازیکنان قبلا در فهرست زیر ۲۳ سال آن باشگاه بوده باشند و از فصل قبل قرارداد داشته باشند.

استقلال پیگیر وضعیت اورونوف

با این حال هم اورونوف و هم خدابنده‌لو در فصل گذشته جزو سهمیه زیر ۲۳ سال پرسپولیس پرسپولیس نبوده‌اند و در زمان پیوستن به جمع سرخ‌پوشان بالای 23 سال سن داشتند. به همین دلیل است که باشگاه استقلال به این موضوع معترض است. گفته می‌شود که سازمان لیگ قرارداد این دو بازیکن را به خاطر این که از فصل قبل با پرسپولیس قرارداد داشته‌اند، در فهرست زیر ۲۵ سال امسال قرار داده است اما این که چنین اقدامی انجام شده یا نه، هنوز مشخص نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: