کد خبر: ۹۷۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۴۳
رئیس موسسه مطالعات دین و اقتصاد گفت: به آقای رئیسی گفتم در سال ۱۴۰۱، شما می خواستید یک تصمیم بسیار خطرناکی بگیرید و آن هم وارد کردن یک شوک بزرگ به نرخ ارز، با عنوان حذف ارز ترجیحی بود.

فرشاد مومنی: به رئیسی گفتم، ولنگاری ها و وعده های پوچ برخی مسئولان در ناآرامی های ۱۴۰۱، به قیمت جان انسانها، چشم و آزادی آنها تمام شد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فرشاد مومنی، رئیس موسسه مطالعات دین و اقتصاد، در بخشی از مصاحبه خود با جماران، در خصوص اعتراضات سال ۱۴۰۱، گفت: من بیش از بیست بار به زنده یاد، آقای رئیسی گفتم در سال ۱۴۰۱، شما می خواستید یک تصمیم بسیار خطرناکی بگیرید و آن هم وارد کردن یک شوک بزرگ به نرخ ارز، با عنوان حذف ارز ترجیحی بود. کارشناسان مستقل این کشور، فریادشان به آسمان رسید که این کار، از نظر انسانی و اجتماعی، فاجعه های بزرگ پدید خواهد آورد.

وی افزود: اما افرادی که یا خودشان مستقیما منافع داشتند یا آلت دست آن منافع بودند و روی صندلی های کلیدی نشسته بودند، یکی شان آنچنان وقیح بود که نسبت به استاد خودش که هشدار داده بود، گفته بود از قوه قضائیه تعجب می کنم که چرا برای دستگیری این استاد وارد نمی شود!؟

مومنی خاطرنشان کرد: به آقای رئیسی گفتم ولنگاری ها و بی صلاحیتی ها و وعده های پوچ که برخی مقامات مسئول دادند، به قیمت جان انسانها، چشم و آزادی آنها تمام شد! آنها که بی گناهند باید تنبیه شوند!؟

او ادامه داد: آنها که چنین ادعاهایی کرده بودند، باید شرافت حداقلی نشان می دادند و با استعفا کنار می رفتند. متاسفانه ما در مملکتمان استعفا هم نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: