کد خبر: ۹۷۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۴۹
یک نماینده مجلس گفت: وزرا قول دادند به حل مشکلات موجود کمک کنند. فکر و تحلیل من این است که دولت چهاردهم به جد به دنبال حل مشکلات مردم است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ عزت‌الله حبیب‌زاده ، درباره شکل‌گیری دولت چهاردهم پس از رأی اعتماد وزرای پیشنهادی دولت در صحن مجلس و اعتماد نمایندگان به تمامی وزرای معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور گفت: توجه داشتید که آقای پزشکیان در مجلس صحبتی کرد رهبری هم در دیدار با نمایندگان فرمودند که به دولت چهاردهم کمک کنید و اتحاد و انسجام داشته باشید که الحمدالله همه وزرای پیشنهادی رأی آوردند.

نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا، تاکید کرد: بعد از تعطیلات ما نمایندگان هم به مجلس بازمی‌گردیم و مشکلات مردم را پیگیری می‌کنیم. وزرا هم قول دادند در حوزه اقتصادی، کشاورزی و مسائلی همچون ناترازی برق به حل مشکلات موجود کمک کنند. فکر و تحلیل من این است که دولت چهاردهم به جد به دنبال حل مشکلات مردم است. 

حبیب‌زاده درباره این‌که گفته می‌شود در مجلس عقلانیتی شکل گرفته و به دور از تندروی به همه وزرای پیشنهادی رأی داده شد، گفت: رأی نمایندگان نشان داد که مجلس و دولت همدل هستند و قوای مقننه، مجریه و قضاییه با هم سعی در حل مشکلات موجود دارند، همه ما زیر چتر رهبری هستیم و با تمام توان هم باید مشکلات مردم را با اتحاد و یکدستی حل کنیم و هم در جوامع بین‌المللی  حرف خودمان را بزنیم چراکه در کشور انسامی پیدا شده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: