کد خبر: ۹۷۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۷۶
کارشناس سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در ۶ استان برای ۵ روز آینده خبر داد.

پیش‌بینی هواشناسی طی ۵ روز آینده/ رگبار و رعدوبرق در ۶ استانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کارشناس سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در ۶ استان برای ۵ روز آینده خبر داد و گفت: در ۵ روز آینده برای برخی مناطق شمال‌شرق و شرق، شمال‌غرب و غرب و بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 

بنابر گزارش ایلنا، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: طی ۵ روز آینده در مناطقی از استان‌های لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و شمال شرق خوزستان و ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد که در برخی مناطق همراه با وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی همین مدت برای ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در ۵ روز آینده در برخی از نقاط شمال‌شرق و شرق کشور، همین‌طور شمال‌غرب و غرب، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی از ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که گاهی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

رفیعی در مورد وضعیت جوی تهران اعلام کرد: تهران امروز آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی شده و احتمال افزایش باد در ساعات بعدازظهر وجود دارد. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و فردا به ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: