کد خبر: ۹۷۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۴۱
سنگربان پرسپولیس این شانس را دارد که به تیم ملی اصلی الجزایر برای دو بازی پیش رو در انتخابی جام ملت‌های آفریقا دعوت شود.

جانشین بیرانوند به تیم ملی دعوت می شود؟/ در انتظار نخستین بازی با تیم اصلیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ الکسیس گندوز یکی از خریدهای پرسپولیس در تابستان بود. این سنگربان الجزایری ـ فرانسوی جایگزین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس شد و هواداران امید زیادی به درخشش او در فصل جاری لیگ برتر دارند.

گندوز دروازه‌بانی شناخته شد در الجزایر است  اما او تاکنون فرصت بازی کردن در تیم اصلی الجزایر را نداشته است.

گندوز ۵ بازی ملی در کارنامه‌اش دارد که البته این ۵ بازی مربوط به مسابقات قهرمانی ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ است که بدون حضور لژیونرها برگزار شد.

روزنامه الشروق الجزایر نوشت که گندوز این شانس را دارد که به تیم ملی اصلی الجزایر برای دو بازی پیش رو برابر گینه و لیبریا دعوت شود. این دو بازی قرار است که به ترتیب ۵ و ۱۰ دسامبر برگزار شود.

الکساندر اوکیجا ۳۳ ساله سنگربان اصلی الجزایر است که در بازی‌های اخیر نمایش ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده و همین باعث شده تا به نوشته الشروق شانس گندوز برای بازی کردن در تیم ملی الجزایر زیاد شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: