کد خبر: ۹۷۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۶۳
مصطفی هاشمی‌طبا در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص حضور احمد دنیامالی در وزارت ورزش‌وجوانان صحبت کرد.

فساد در ورزش به اندازه بقیه جاها سنگین نیست!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سپهر ستاری؛ روز گذشته مجلس شورای اسلامی به احمد دنیامالی برای وزارت ورزش‌وجوانان رای اعتماد داد تا او برای 4 سال آینده سکاندار این وزارتخانه شود. او 253 رای از 288 رای را دریافت کرد و به نفر اول ورزش ایران تبدیل شد.

مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی در گفتگو با خبرآنلاین ضمن حمایت از انتخاب احمد دنیامالی گفت: «به نظر من ایشان کارایی خوبی دارند و امیدوارم موفق شوند. آقای دنیامالی سابقه کار مدیریت دارد و در فدراسیون قایقرانی هم بوده‌اند که زمان ایشان شرایط بسیار خوبی داشت. از طرفی با مشکلات ورزش آشنا هستند».

او در خصوص اولویت‌های دنیامالی پس از حضور در وزارت ورزش‌وجوانان گفت: «اولویت‌هایشان را باید خودشان تشخیص بدهند و من اولویت‌های وزارتخانه را نمی‌دانم و ایشان باید مطالعه کنند و ببینند وضعیت وزارتخانه، استان‌ها و فدراسیون‌ها به چه صورت است و بعد اولویت‌ها را تعیین کنند. من استنباط دقیقی از این مسائل ندارم و شاید برای خودم فکرهایی داشته باشم ولی ایشان باید یک هفته بررسی میدانی کنند و اولویت‌بندی را انجام دهند. شاید اولویت جدیدی باشد که به او دیکته کند و باید واقعیت‌ها را بررسی کند و نقاط ضعف را پیدا کنند. از نظر من اولویت اصلی ورزش بحث تربیت‌بدنی در آموزش‌وپرورش است که بعید می‌دانم وزیر آموزش‌وپرورش نسبت به این مسئله برنامه‌ای داشته باشد ولی این برای آقای دنیامالی می‌تواند یکی از فعالیت‌های خارج از حیطه کار باشد.»

فساد در ورزش به اندازه بقیه جاها سنگین نیست!

رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی درباره مهم‌ترین چالش‌های دنیامالی گفت: «به نظرم بخش جوانان برای وزارت ورزش یک مانع برای انجام وظایف است چون خیلی چالش دارد و باید این را یک طوری حل کنند. حتما باید جداسازی شود. بعضی‌ها می‌گویند باید به سازمان تربیت‌بدنی برگردیم که تقریبا غیرممکن است ولی جدا کردن بخش جوانان و ارجاع آن به جای دیگر مهم است. جوانان مسائلی مختلفی مثل ازدواج، آموزش‌وپرورش، مسکن، وام و ... دارند که گرفتاری ایجاد می‌کند.»

او اعتقاد دار برای افزایش مدال‌های ایران در المپیک به برنامه 12 ساله نیاز است: «نمی‌توان اراده کرد و 4 سال بعد این اتفاق بیفتد و برنامه‌ریزی لازم دارد. باید بحث تربیت‌بدنی در آموزش‌وپرورش جدی گرفته شود. به این عنوان که تربیت‌بدنی در آموزش‌وپرورش جدی گرفته شود. امیدوارم ایشان بتوانند برنامه‌هایشان را اجرا کنند.»

هاشمی‌طبا در پاسخ به سوالی در خصوص ریشه‌کن شدن فساد با حضور دنیامالی گفت: « فساد زیر پوستی است، علنی که نیست. ممکن است ایشان بیایند و فساد باز هم باشد اما آن چیزی که در ورزش می بینیم به اندازه‌ فسادی که در کشور است سنگین نیست و خیلی کمتر از ابعاد دیگر است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: