کد خبر: ۹۷۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۵۱
پس از جذب میلاد محمدی از سوی پرسپولیسی‌ها، هواداران استقلال از مدیران خود خواستار جذب سامان قدوس شدند.

سامان قدوس بمب غیرمنتظره استقلال؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس پس از جذب میلاد محمدی بازیکن فصل گذشته تیم آدانا اسپور ترکیه به سراغ علی قلی‌زاده، دیگر لژیونر ملی پوش کشورمان رفته است و گفته می‌شود توافقاتی نیز با این بازیکن داشته است.

اما این موفقیت پرسپولیسی‌ها باعث شده تا هواداران تیم استقلال به صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام حمله کنند و با هشتک سامان قدوس از مدیران خود درخواست کنند این بازیکن ملی پوش را برای استقلالی‌ها جذب کنند.

این در حالی است که سامان قدوس فصل گذشته در تیم برنتفورد انگلیس توپ می‌زد که انتهای فصل در سایت ترانسفرمارکت به عنوان بازیکن آزاد اعلام شده تا استقلالی‌ها از مدیران خود بخواهند اگر پرسپولیسی‌ها می‌توانند لژیونر جذب کنند، شما نیز باید با آنها رقابت کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: