کد خبر: ۹۷۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۵۲
عضو هیات رییسه مجلس از حضور رئیس جمهور در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس خبر داد و گفت که رئیس جمهور حدود ۶۷ دقیقه برای بیان آخرین دفاع از وزرای پیشنهادی فرصت دارد.

فرصت ۶۷ دقیقه‌ای رئیس‌جمهور برای دفاع از وزرای پیشنهادیبه گزارش خبرداغ ؛ عباس پاپی زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اتمام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم در مجلس، رئیس جمهور در جلسه علنی عصر امروز حضور پیدا کرده و از وزرای پیشنهادی دفاع خواهد کرد.

وی توضیح داد: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، رئیس‌جمهور می‏‌تواند با استفاده از وقت وزیران پیشنهادی در پایان بررسی صلاحیت وزرا، از آنان دفاع کند. وقت باقی مانده از صحبت های وزرای پیشنهادی برای رئیس جمهور، ۶۷ دقیقه است که ایشان از این فرصت به دفاع از کابینه پیشنهادی خود می پردازد.

این عضو هیات رئیسه مجلس گفت که بعد از پایان صحبت های رئیس جمهور و خروج کابینه پیشنهادی از مجلس، تعرفه های رای بین نمایندگان توزیع شده و فرآیند رای گیری شروع می شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: