کد خبر: ۹۷۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۷
علیرضا بیرانوند پیش از بازی با پرسپولیس با حکم جالب توجهی از سوی گینس مواجه شده و دومین رکورد را از آن خود کرده است.

عکس | بیرانوند دوباره رکورد گینس را شکستبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در شرایطی که علیرضا بیرانوند این روزها با توجه به فسخ قراردادش با پرسپولیس و حضور در تراکتور خبرساز شده است و در کانون توجهات قرار دارد، اما یک رکورد ویژه نیز اکنون باعث شده تا نام او مطرح شود.

به گزارش ورزش سه، دروازه بان شماره یک تیم ملی و تراکتور که پیش از این با توجه به پرتاب دست اعجاب‌انگیزی که داشت و توجه جهان را به خود جلب کرده بود، حکم گینس را به دست آورده بود اکنون دومین حکم رکوردشکنی را نیز از گینس دریافت کرده است.

این حکم البته برای او بیشتر از قبل نیز جالب توجه خواهد بود؛ جایی که با شکستن رکورد دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی آن را از آن خود کرده است.

گینس به تازگی حکم رکوردشکنی را به نام بیرانوند ثبت کرده که نشان می‌دهد او موفق شده رکورد ادرسون را بکشند. این رکورد مربوط به ضربه پا ادرسون بود که 75 متر بوده اما دروازه‌بان ایرانی موفق شده با سه متر افزایش، آن را به 78 متر برساند. این رکورد در جریان دیدار فصل گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن ثبت شده است.

2070732

رکورد 61 متر پرتاب دست بیرانوند پیش از این نصیب وی شده بود و اکنون این حکم با رکوردشکنی در پرتاب توپ با پا و شکستن رکورد 78 متری نیز برای شماره یک تیم ملی و تراکتور شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: