کد خبر: ۹۷۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۴۴
مجتبی زارعی در مخالفت با احمد دنیامالی اظهار داشت: باید مراقب بود که شرایط آنگونه پیش نرود که همانند ماجرای وزارت کشاورزی در مجلس یازدهم کار را به دست یک همکار خود سپردیم و در حال حاضر ایشان در حال مجازات است.

طعنه سنگین نماینده مخالف دنیامالی به وزیر دولت رئیسی بخاطر فساد چای دبشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مجتبی زارعی، نماینده تهران در مجلس دوازدهم، در روز پنجم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، در مخالفت با احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: باید مراقب بود که شرایط آنگونه پیش نرود که همانند ماجرای وزارت کشاورزی در مجلس یازدهم کار را به دست یک همکار خود سپردیم و در حال حاضر ایشان در حال مجازات است.

وی در ادامه گفت: نباید کار را به افرادی که در حوزه‌ای مشخص غیر متخصص هستند واگذار کنیم. من به هیچ حزبی وابسته نیستم، نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب. باید پای در اصول داشت و مدام روش‌ها را اصلاح کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: