کد خبر: ۹۷۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۵۲
بررسی‌ها نشان داد، اختلافات خانوادگی انگیزه قتل است و تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

قتل بی‌رحمانه باجناق با همدستی خواهرزنبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ همزمان با کشف جسد یک مرد در خانه‌اش، همسر او به همراه باجناق و خواهرزنش دستگیر شدند.

بنابر گزارش ایران، سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارش درگیری منجر به قتل یک مرد در مشهد، تحقیقات پلیسی و جنایی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: طبق بررسی‌های اولیه پلیسی، باجناق مقتول که همراه همسر و خواهرزنش روز حادثه در خانه بودند، خیلی زود دستگیر شدند.

سرهنگ شفیع‌زاده گفت: با اعترافات متهمان، در اطلاعات اولیه پرونده مشخص شد آنها با خوراندن قرص به مرد جوان و خفه کردن او مرتکب قتل شده‌اند.

وی ادامه داد: براساس بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی، اختلافات خانوادگی انگیزه قتل است و تحقیقات با دستورات تخصصی مرجع قضایی برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: