کد خبر: ۹۷۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۵۱
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بروز شدن نظام باشگاه‌داری گفت که وزیر پیشنهادی ورزش برنامه‌ای برای نزدیکی سرانه‌های ورزشی محروم و کم‌برخوردار به میانگین کشوری ارائه نکرده است.

بدری: دنیامالی برنامه‌ای برای افزایش سرانه ورزشی در مناطق محروم ارائه نکرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، صدیف بدری در جلسه علنی نوبت صبح امروز چهارشنبه مجلس و در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، به عنوان مخالف احمد دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: با توجه به سوابق درخشان آقای دنیامالی در بخش‌های مختلف او فردی توانمند در این وزارتخانه محسوب می‌شود منتها وزارت ورزش و جوانان یکسری مشکلات دارد که باید برای رفع آن اهتمام داشت.

وی ادامه داد: یکی از این موارد موضوع نزدیکی سرانه‌های ورزشی محروم و کم برخوردار به میانگین کشوری است که چنین چیزی در برنامه‌های آقای دنیامالی نیامده است.

وی با انتقاد از نبود نظام جامع باشگاه‌داری تصریح کرد: دو باشگاه از تمامی امکانات استفاده می‌کنند حال این‌که در برخی از استان‌ها امکانات باشگاهی وجود ندارد لذا لازم است نظام باشگاه‌داری بروز تدوین شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ایران در جایگاه رقابتی ورزشی افول داشته است، افزود: این در شأن ورزش ما نیست که ورزشکاران ما مهاجرت کنند. همچنین لازم است مشکل اشتغال قهرمانان ورزشی در المپیک و پارالمپیک حل شود علاوه بر این وزارت ورزش آزمون برگزار می‌کند اما هیچ سهمیه‌ای برای ورزشکاران معلول قائل نیست.

بدری با انتقاد از تبانی و فساد در ورزش اظهار کرد: سوء‌استفاده و تبانی در ورزش باعث از هم‌گسستگی روحیه رقابت سالم در بازی‌های جوانمردانه شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه جوانان افزود: متولی واحدی در کشور برای جوانان نیست، جوانان مشکلات زیادی دارند که یکی از مهم‌ترین آنها افزایش سن ازدواج، بیکاری و کاهش فرزندآوری است که حل این مسائل بدون دخالت دولت شدنی نیست.

بدری بر لزوم توجه به وضعیت جوانان تاکید کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان اولویت خود را به ورزش داده که در آن هم خوب نبوده و عملا حوزه جوانان مغفول مانده است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: