کد خبر: ۹۷۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۴۵
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دنیامالی در حوزه جوان و در حوزه فناوری‌های نرم هیچ تخصصی ندارد.

زارعی: «دنیامالی» در موضوع ورزش و جوانان تخصصی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مجتبی زارعی در جریان جلسه علنی امروز مجلس در ابتدا گفت: رسانه معاند بی بی سی از قول من درباره وزیر اطلاعات خبری منتشر کرد و گفت زارعی گفته است که وزیر اطلاعات شأن خودش را بالاتر از دولت می‌داند و این دروغ بود. این نظر من درباره جناب ظفرقندی و جناب حیدری بود نه شخص دیگری. با اینکه رای من نمادین بود، مخالفت من نمادین بود و از هیچکس دعوت نکرده بودم که به وزیر اطلاعات رای منفی بدهند اما به خاطر برخورد با بی‌بی‌سی همان رای نمادین منفی من امروز تبدیل به رای مثبت به جناب خطیب شده است.

وی در ادامه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: من در سوابق رزمندگی به او افتخار می‌کنم به او درود می‌فرستم اما رشته علمی او نسبتی با امر ورزش و جوانان ندارد. او در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری کار کرده است. اگر ما دو رشته علمی داشته باشیم که مربوط به دانش‌های سخت و مربوط به دانش‌های نرم است جناب دنیامالی مربوط به حوزه سخت یعنی شهرسازی است. جناب دنیا مالی در ادوار نمایندگی خودش در مجلس یازدهم و دوازدهم هم در حوزه‌های عمرانی ورود داشته است و نایب رئیس اول کمیسیون عمران بود. عضو شورای عالی مسکن و عضو شورای تهران و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل بود. آیا ایشان با مفاهیم تخصصی حوزه ورزش و جوانان آشناست؟ خیر. اگر ایشان می‌خواستند وزارتی داشته باشند حداقل در حوزه‌های نرم و دانشی قرار می‌گرفتند. ایشان البته در حوزه‌هایی در ورزش ورود داشتند در حوزه قایقرانی و در برخی از رشته‌هایی که لاکچری. رشته‌های لاکچری مربوط به توده مردم نیست مربوط به توده های جوانان نیست. در رشته المپیک ما در قایقرانی هیچ افتخاری کسب نکردیم. آقای دنیا مالی حدود حدود ۱۰ سال در هیأت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای هم حضور داشتند. سروران عزیز آیا شما توسعه‌ای در امر ورزش‌های زورخانه‌ای دیده اید ؟ خیر. جوانان قدرت و موتور محرکه انقلاب ما هستند اما آقای دنیا مالی هیچ تخصصی در گفتگو و در علم و در هم زبانی با حوزه جوانان ندارد.

زارعی تاکید کرد: دنیامالی در حوزه جوان و در حوزه فناوری‌های نرم هیچ تخصصی ندارد. نکند آنگونه که ما در ماجرای وزارت کشاورزی در مجلس یازدهم کار را به دست یک همکار خود سپردیم و الان ایشان در حال مجازات است دوباره این اشتباه را تکرار کنیم؟

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: