کد خبر: ۹۷۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۵۸
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب آقای علی‌آبادی در وزارت مهمی چون وزارت نیرو نه تنها منافع ملی ما را آسیب خواهد زد بلکه ما را از اهداف بلند مدت برنامه هفتم و توسعه دور خواهد کرد.

گودرزی: «علی‌آبادی» سودای وزارت نیرو را به سر داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حمیدرضا گودرزی در جریان جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو گفت: تعطیلی ادارات و سایر موضوعات و ناترازی‌های انرژی نه تنها خسارات جبران ناپذیر سنگینی به حوزه اقتصاد و صنعت وارد کرده است بلکه سبب بالا رفتن میزان نارضایتی مردم و باعث افزایش نگرانی‌ها در توده عمومی مردم شده است.

وی ادامه داد: دوستان و همکاران عزیز دکتر پزشکان عزیز در شرایطی برادر دانشمند و عزیزم جناب آقای علی آبادی را به عنوان نامزد تصدی وزارت نیرو معرفی کرده است که همگان به خوبی می‌دانند که عملکرد مدیریتی و اجرایی ایشان چه لطمات و آسیب‌های جبران ناپذیری به حوزه آب و برق و صنعت کشور وارد کرده است.

وی ادامه داد: نگاه سطحی به عملکرد ایشان در حوزه مدیریتی نشان می‌دهد انتخاب ایشان نه تنها هیچ دستاوردی در حکمرانی کشور ندارد بلکه در شرایط خشکسالی و کاهش منابع آبی و ناترازی انرژی انتخاب ایشان تیر خلاصی است بر آخرین امیدهای یک ملت و قلب تپنده دولت. انتخاب جناب آقای علی آبادی در وزارت مهمی چون وزارت نیرو نه تنها منافع ملی ما را آسیب خواهد زد بلکه ما را از اهداف بلند مدت برنامه هفتم و توسعه دور خواهد کرد.

گودرزی تصریح کرد: مردم شریف ایران مگر مشکلات خودرورسازی و صنعت خودرو را فراموش کرده‌ایم که آقای وزیر صمت چه کرد؟ حضور آقای علی آبادی در وزارت صمت با وجود آن همه هزینه‌ها چه دستاوردی جز نابودی اقتصاد و ویرانی صنعت و نابودی تولید داخلی و آشوب در بازار خودرو و ایجاد بازار کاذب و افت صنعت خودرو و هزاران درد دیگر برایمان داشت؟

گودرزی یادآور شد: آقای علی آبادی سودای وزارت نیرو را به سر دارد. عملکرد فاجعه آمیز ایشان در مپنا فراموش نشده است. اجازه دهید برای روشن شدن افکار عمومی و مخالفت خود تنها یک نمونه از شاهکارهای مدیریت ایشان را مثال بزنم.

وی تاکید کرد: در سال ۹۵ وقتی دولت وقت به دنبال چشم اندازی برای حل بحران برق کشور بود و دولت شاهد ناتوانی‌های مسئولیت ایشان در مپنا برای تعهدی بر وعده‌هایش بود، دولت وقت موفق به عهد قرارداد بزرگ برای ساخت هفت نیروگاه ترکیبی با ظرفیت ۶۰۰۰ مگاوات نیروگاه برق شد که از این قرارداد به عنوان بزرگترین قرارداد پسا برجامی می‌توان یاد کرد. اما آقای علی آبادی شما جلوی این قرارداد بزرگ را گرفتید و مخالف آن شدید. اگر اجازه می‌دادید اجرا می‌شد امروز نه مشکل آب داشتیم نه مشکل برق.

گودرزی گفت: اینجانب در مجموع معتقدم گزینه مناسب برای تصدی وزارت نیرو باید برنامه مناسبی در حوزه فناوری جدید تامین و تولید برق مثل انرژی تجدیدپذیر داشته باشد تا با استفاده  از آب دریا بتواند همه ذینفعان از جمله صنایع بزرگ مصرف کننده آب و برق را به مشارکت بپذیرد. آقای دکتر علی آبادی هم مدیری علمی‌ است، هم مدیر جهادی است و هم خوش سابقه و انقلابی است. باید بدانید که اگر در این زمینه برنامه داشته باشید ما و همه نمایندگان در خدمتتان خواهیم بود در غیر این صورت این حق مردم شریف ایران است که شما را انتخاب نکنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: