کد خبر: ۹۷۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۴۱
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، علی آبادی را مدیری توانمند، شجاع و برنامه‌ریز معرفی کرد و گفت: امروز با مشکلات عدیده‌ای در صنعت‌های برق و آب مواجهیم و باید یک مدیر جسور، شجاع و توانمند بتواند این ناترازی‌ها را برطرف کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، رحمت‌الله نوروزی در جلسه نوبت صبح امروز چهارشنبه مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی نیرو در سخنانی به عنوان موافق با بیان اینکه «علی آبادی مدیری توانمند، شجاع و برنامه ریز است»، اظهار کرد: امروز برق صنایع بزرگ و کوچک و همچنین مصارف خانگی با قطعی مواجه است و همچنین در حوزه تامین آب با چالش‌هایی مواجه هستیم؛ امروز با مشکلات عدیده‌ای در صنعت‌های برق و آب مواجهیم و باید یک مدیر جسور، شجاع و توانمند بتواند این ناترازی‌ها را برطرف کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید به وزارت نیرو به عنوان وزارتخانه بسیار مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند، تغییر اقلیم، کاهش آب‌های تجدید پذیر، اضافه برداشت از آب‌های سطحی را از چالش‌های موجود در حوزه آب عنوان کرد و گفت: آقای علی آبادی قول داده است که چالش‌های موجود حوزه آب و برق را برطرف کند و احداث ظرفیت جدید سد و توسعه آب شیرین‌کن‌ها به میزان ۷۰۰ میلیون مترمکعب از جمله وعده‌های او است.

این نماینده مجلس در پایان از همکاران خود خواست تا با حضور علی آبادی به عنوان یک مدیر جهادی در وزارت نیرو به عنوان وزیر موافقت و با رای بالایی به او اعتماد کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: