کد خبر: ۹۷۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۴۳
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌آبادی جزو معدود مدیران کشور است که هم در حوزه آب و هم در حوزه برق سابقه فعالیت داشته است و در این امور کاملاً مسلط است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، غلامرضا شریعتی در جلسه نوبت صبح امروز چهارشنبه مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی نیرو در سخنانی به عنوان موافق، کمبود آب و قطعی مکرر برق را از مهمترین چالش‌های موجود عنوان کرد و گفت: حل این چالش‌های اساسی فارغ از منابع مالی نیازمند مدیری لایق، جهادی پرتلاش متخصص و انقلابی است.

وی با تاکید بر اینکه علی آبادی از لحاظ علمی و تخصص برای حل مسائل و مشکلات وزارت نیرو اطمینان لازم را می‌دهد، افزود: فارغ از برخورداری از دانش و تخصص لازم، وزیر پیشنهادی نیرو تجربه قوی در مدیریت و ساخت پروژه‌های نیروگاهی و اشراف کافی و اعتماد به نفس لازم برای حل مشکلات وزارتخانه را داراست. تجربیات ارزشمند او در بخش فنی و مهندسی و اقتصادی از دیگر امتیازات او است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی تامین منابع مالی به ویژه موارد مندرج در قوانین برنامه‌های توسعه و قوانین بودجه سنواتی از ویژگی‌های منحصر به فرد اوست. وزارت نیرو در حال حاضر نیاز به مدیر جهادی پیگیر با عزم راسخ برای برطرف کردن مشکلات موجود در ناترازی‌های برق و تنش منابع آبی را دارد. او عقیده دارد که حل چالش‌های موجود با مشارکت فراگیر همه قوا، دستگاه‌ها، و سایر ذی‌نفعان قابل انجام خواهد بود.

شریعتی با بیان اینکه «توجه ویژه به تامین پایدار آب شرب شهرها و روستاها از جمله یکی دیگر از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های علی آبادی برای وزارت نیرو است»، تاکید کرد: علی آبادی جزو معدود مدیران کشور است که هم در حوزه آب و هم در حوزه برق سابقه فعالیت داشته است و در این امور کاملاً مسلط است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: