کد خبر: ۹۷۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
تعداد بازدید: ۴۷
نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه وزارت نیرو به خصوص قطعی برق گفت که علی‌آبادی شناخت کافی از ماموریت‌های وزارت نیرو ندارد و ای کاش به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شد.

بیگلری: «علی‌آبادی» شناخت کافی از ماموریت‌های وزارت نیرو نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محسن بیگلری در جلسه صبح امروز چهارشنبه مجلس و در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، به عنوان مخالف عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی نیرو اظهار کرد: آقای علی‌آبادی ای کاش شما به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی می‌شدید که آن زمان من به عنوان موافق شما صحبت می‌کردم.

وی ادامه داد: تحصیلات وزیر پیشنهادی نیرو مرتبط با حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت است کما این‌که در یکسال گذشته هم عملکرد موفقی در وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته است. عمده تجارب آقای علی‌آبادی در حوزه خصوصی و اجرایی بوده و حکمرانی را تجربه نکردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف وزارت نیرو اظهار کرد: در سال‌های اخیر با پدیده افزایش دما و کاهش بارش مواجه بودیم که مشکلاتی را در حوزه آب و برق ایجاد کرده است علاوه بر آن آب سطحی رودخانه‌ها و آب زیرزمینی به دلیل خشکسالی‌های پی در پی دچار بحران است.

بیگلری تاکید کرد: کسی که قرار است به عنوان وزیر نیرو انتخاب شود باید اشراف کافی بر مشکلات این وزارتخانه داشته باشد حال این‌که آقای علی‌آبادی شناخت کافی از ماموریت‌های وزارت نیرو ندارد و تنها در مدت کمی معاون وزیر نیرو بوده و برنامه‌هایش را هم براساس آن زمان ارائه کرده است.

وی با اشاره به قطعی برق خانگی و قطعی برق چاه‌های کشاورزی اظهار کرد: این وضعیت مردم را به خصوص در روستاها با مشکل مواجه کرده که علاوه بر آن با قطعی آب هم دست و پنجه نرم می‌کنند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که لوله‌کشی آب در برخی از روستاها فرسوده شده و به بازسازی نیاز دارد، گفت: کار وزیر نیرو سخت است و باید بداند که با چه وضعیتی روبروست.

بیگلری در پایان با تاکید بر لزوم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی قراردادی آب و برق اظهار کرد که انتظار می‌رود شاهد شایسته‌سالاری در وزارت نیرو باشیم نه این‌که افراد را اتوبوسی وارد کنند؛ همچنین وزیر نیرو فکری به حال خاموشی برق داشته باشد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: