کد خبر: ۹۷۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۵۳
میلاد محمدی دیروز رسما پرسپولیسی شد و حالا باید مقابل برادر دوقلوی خود قرار بگیرد.

سرنوشت متفاوت لیدرهای پرسپولیس؛ دعوای خانوادگی در دربی!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سپهر ستاری: سرانجام ماجرای جذب مدافع چپ در باشگاه پرسپولیس به نتیجه رسید و سرخپوشان با میلاد محمدی، مدافع چپ تیم ملی ایران قرارداد بستند. محمدی که تنها چند ماه قبل با جدایی از آاک آتن یونان راهی آدانا دمیراسپور ترکیه شده بود و جایگاه ثابتی هم در این تیم داشت، تصمیم گرفت پس از حدود ۸ سال به لیگ برتر ایران برگردد و پیراهن تیم محبوب دوران کودکی خود را به تن کند. میلاد محمدی با حضور در پرسپولیس حالا باید مقابل برادر دوقلوی خود، مهرداد که در استقلال حضور دارد به میدان برود. اتفاقی که می‌تواند به یکی از جذابیت‌های این فصل لیگ برتر تبدیل شود.

اعتراف تاریخی برادران محمدی در برنامه ۹۰

میلاد و مهرداد محمدی با درخشش در تیم راه‌آهن تهران به فوتبال ایران معرفی شدند و با توجه به اینکه دوقلو بودند، از همان روزهای آغازین حضورشان در لیگ برتر مورد توجه قرار گرفتند. این موضوع در کنار عملکرد بسیار خوبی آن‌ها باعث شد به یکی از برنامه‌های ۹۰ دعوت شوند و حضورشان در تلویزیون یکی از جذاب‌ترین ۹۰ های تاریخ را رقم زد. برادران محمدی در آن برنامه اعتراف کردند که از بچگی هوادار پرسپولیس بودند و حتی روی سکوهای ورزشگاه آزادی هم مثل لیدر تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

در آن مقطع تصور می‌شد این ۲ برادر خیلی زود باهم در پرسپولیس حضور پیدا کنند و یک زوج جذاب را در این تیم تشکیل دهند ولی اتفاقات فوتبالی باعث شد آن‌ها پس از راه‌آهن دیگر در رده باشگاهی کنار هم قرار نگیرند و حالا هم که در ۲ تیم رقیب حضور دارند.

سرنوشت متفاوت لیدرهای پرسپولیس؛ دعوای خانوادگی در دربی!

میلاد در اروپا، مهرداد در اصفهان!

راه برادران محمدی برخلاف انتظار خیلی زود از هم جدا شد و میلاد پس از درخشش در ترکیب راه‌آهن تصمیم به حضور در فوتبال اروپا و پیوستن به تیم احمد گروژنی روسیه گرفت. او در ادامه اروپاگردی خود حضور در خنت بلژیک، آاک آتن یونان و آدانا دمیراسپور ترکیه را هم تجربه کرد تا با احتساب ایران در ۵ لیگ مختلف بازی کرده باشد.

در طرف مقابل مهرداد محمدی هم پس از جدایی از راه‌آهن امیدوار به حضور در پرسپولیس بود ولی این تیم او را به خدمت نگرفت و این بازیکن هم راهی سپاهان شد. مهرداد در سپاهان عملکرد خوبی داشت و با پیشنهاد آوس راهی لیگ پرتغال شد ولی پس از یک فصل به آسیا برگشت و برای العربی و السیلیه قطر به میدان رفت. او که همه از علاقه‌اش به پرسپولیس خبر داشتند، فصل گذشته در اقدامی جنجالی و خبرساز راهی استقلال شد. با وجود اینکه مهرداد هرگز برای پرسپولیس بازی نکرده بود ولی انتقالش به استقلال ناراحتی قرمزها را به‌دنبال داشت.

سرنوشت متفاوت لیدرهای پرسپولیس؛ دعوای خانوادگی در دربی!

از شایعه استقلالی شدن میلاد تا حضور در پرسپولیس

پس از حضور مهرداد محمدی در استقلال، این باشگاه طی ۲ سال اخیر تمایل زیادی به جذب میلاد نشان داده بود. استقلال این فصل و در زمانی که وضعیت ابوالفضل جلالی مشخص نشده بود، به صورت جدی با میلاد محمدی وارد مذاکره شد و حتی در آستانه امضای قرارداد با او هم قرار داشت ولی این انتقال به نتیجه نرسید و در نهایت با حل شدن بحث سربازی جلالی، آبی‌ها هم قید انتقال میلاد محمدی را زدند. با این حال پرسپولیس که به شدت در جستجوی یک مدافع چپ بود، در چند مرحله با میلاد محمدی وارد مذاکره شد و توانست او را به خدمت بگیرد تا یک سرنوشت غیرمنتظره برای دوقلوهای محمدی رقم بخورد.

خبرهای مرتبط

۳۱ بازی بدون یک گل مشترک!

برادران محمدی در تیم ملی ایران و باشگاه راه‌آهن مجموعا ۳۱ بازی (۲۱۹۸ دقیقه) کنار هم انجام داده‌اند و عجیب اینکه حتی یک بار هم نتوانسته‌اند با همکاری هم گلی به ثمر برسانند. آن‌ها تاکنون در یک بازی برای تیم ملی زیر ۲۳ سال، ۳ بازی تیم ملی بزرگسالان و ۲۷ بازی تیم راه‌آهن کنار هم حضور داشته‌اند و هرگز مقابل هم به میدان نرفه‌اند. اتفاقی که احتمالا امسال در دربی پایتخت رخ خواهد داد و باید دید در اولین تقابل برادران محمدی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

تیم‌های برادران محمدی در ۳۱ بازی که این ۲ نفر همزمان در زمین حضور داشتند، آمار ۶ برد، ۱۱ تساوی و ۱۴ شکست را ثبت کرده‌اند. آماری که بخش زیادی از آن در تیم بحران‌زده راه‌آهن رقم خورده و شاید اگر این ۲ برادر کنار هم در تیم بهتری به میدان می‌رفتند، آماری متفاوت از آن‌ها ثبت می‌شد.

تقابل برادران محمدی در دربی پایتخت

یکی از جذابیت‌های حضور میلاد محمدی در پرسپولیس، تقابل او با برادرش در دربی پایتخت است. به‌خصوص که احتمالا میلاد در پست مدافع چپ و مهرداد در پست وینگر راست بازی خواهد کرد و آن‌ها بارها باهم تقابل مستقیم خواهند داشت. البته با توجه به محرومیت مهرداد محمدی، تقابل این ۲ بازیکن در نیم‌فصل دوم رقم خواهد خورد  هواداران باید مدت زیادی برای تماشای رقابت این ۲ برادر صبر کنند.

در طول تاریخ دربی، مسعود و فریدون معینی، شاهین و شاهرخ بیانی و مهدی و مرتضی فنونی‌زاده برادرانی بودند که در دربی پایتخت برای استقلال و پرسپولیس به میدان رفتند و مقابل هم قرار گرفتند. 

سرنوشت متفاوت لیدرهای پرسپولیس؛ دعوای خانوادگی در دربی!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: