کد خبر: ۹۷۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۶۶
نماینده آبادان در مجلس، وزیر پیشنهادی صمت را مدیر شایسته‌ای برای این مسئولیت دانست و گفت: اتابک می‌تواند نقش تحولی در عرصه خودرو، فولاد و مس ایفا کند.

مختار: اتابک می‌تواند نقش تحولی در عرصه خودرو، فولاد و مس ایفا کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، جلیل مختار در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) به عنوان موافق سید محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: مبارزه با بحران‌های وزرات صمت از عهده هر کسی برنمی‌آید؛ وزرات صمت به مدیر و فرمانده کاردان نیاز داریم که اتابک نشان داده مدیر شایسته ای برای این مسئولیت است.

وی افزود: برای وزرات صمت به وزیری با کارنامه و برنامه مناسب و دارای اراده و توان لازم برای تحقق برنامه هایش نیاز داریم؛ مدیری که اهل صنعت و آشنا به حوزه های معدن و تجارت باشد که این ویژگی‌ها را آقای اتابک دارد.

مختار با تشکر از رییس جمهور برای معرفی اتابک گفت: اتابک از بهترین مدیران صنعتی بوده که با رای ما می تواند به یکی از بهترین وزیران کشور تبدیل شود.

وی اظهار کرد: آقای اتابک می تواند ارتباط موثر بین بخش خصوصی و دولتی در حوزه صنعت برقرار کند. او در حوزه تجارت شناخت خوبی نسبت به بازارهای صادراتی دارد و می‌تواند در راستای بتقویت و توسعه تجارت کمک کند.

به گفته وی، وزیر پیشنهادی صمت به اصول مذاکره و امور بین الملل شناخت کافی دارد و می‌تواند در عرصه خودرو، فولاد و مس به عنوان مدیر تحول گر نقش ایفا کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: