کد خبر: ۹۷۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
تعداد بازدید: ۵۲
وزیر ورزش و جوانان گفت: ساخت یک ورزشگاه از شروع خیلی ساده‌تر از بازسازی است.

ساختن یک ورزشگاه جدید از بازسازی آزادی خیلی ساده‌تر است!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش در حاشیه مراسم تجلیل از همراهان کاروان پارالمپیک کشورمان اظهار داشت: امیدواریم کاوران پارالمپیک نیز دل مردم را بتوانیم شاد کنیم.

وی در پاسخ به اینکه در المپیک پاریس با اینکه 12 مدال کسب کردیم ولی چون در 2 رشته تمامی مدال‌ها رخ داد آیا این زنگ خطری برای دیگر رشته‌هاست، گفت: نه به این شکل نیست. بیایید مقایسه بکنید 20 کشور اول، در 2-3 رشته مدال‌آوری کرده‌اند. فراموش نکنیم در رشته سنگنوردی نماینده ما در آستانه کسب مدال بود. در ژیمناستیک به فینال رسیدیم و اگر در شمشیربازی ناعدالتی پیش نمی آمد، روی سکو بودیم. به غیر از 4-5 کشور خاص که سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند، به این شکل همه کشورها هستند.

وزیر ورزش گفت: ژاپن در کشتی یا ازبکستان در بوکس بسیار مدال گرفت و این طبیعی است. این موضوع را نیز فراموش نکنیم که خیلی از مدال‌ها توسط خانم‌ها کسب می‌شود که آن شرایط خاص را دارد. شاید ما برای رسیدن به آن نیازمند زمان هستیم. زنان ما کار بزرگی کردند و درست است طلا نگرفتند ولی مدال‌های آنان از هر طلایی، طلایی‌تر بود.

هاشمی در خصوص ورزشگاه آزادی نیز گفت: ساخت یک ورزشگاه از شروع خیلی ساده‌تر از بازسازی است. ورزشگاهی که پیر است و ما نمی‌توانیم دقت را فدای سرعت کنیم. بیش از 500 نفر دارند کار بزرگی می‌کنند. 1200 میلیارد تومان نیز برای مجموعه ورزشگاه آزادی گذاشته شده و تمام هم و غم دولت نیز این است که این ورزشگاه بازسازی شود.

وی در خصوص دنیامالی ادامه داد: با من جلسه‌ای نداشتند، من پاریس بودم و با هم تلفنی صحبت کردیم. ریاست فدراسیون قایقرانی را برعهده داشتند و اعلام هم کردیم که هر گونه‌ای کمک را در دستور کار خواهیم داشت تا روند پیشرفت تسریع شود. این مسئله نیز مثل دوی امدادی است.

وزیر ورزش در خصوص کارهای ناتمام گفت: مجموعه ورزشگاه بزرگ تهران است که ضریب اعتباری دارد، مصوبه هیات دولت است و یک قانون است. ان‌شاءالله این مسئله دنبال شود. طرح ملی پیشرفت ورزش کشور که در راستای طرح آمایش ورزش کشور است که به تصویب شورای عالی ورزش رسیده و یک نکته که اتمام پروژه‌های ناتمام. ان‌شاءالله دولت جدید این پروژه‌های ناتمام را تمام کند.

وی در خصوص اینکه آیا کاروان پارالمپیک را در پاریس همراهی می‌کند، گفت: نه، من دیگر نیستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: