کد خبر: ۹۷۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۴۷
دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن جهان سرمربی جدید النصر را پیش از دیدار با استقلال و پرسپولیس تعیین می‌کند.

رونالدو در النصر همه کاره است!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ «هیچ کسی نمی‌تواند بدون اجازه رونالدو کاسترو را اخراج کند»، این افشاگری ترکی السهلی، کارشناس فوتبال عربستان از اختیارات تام ابرستاره پرتغالی در باشگاه النصر است.رونالدو از زمان جدایی از رئال مادرید باعث برکناری 8 مربی در تیم‌های یوونتوس، منچستر یونایتد و النصر شده است.

به نقل از فارس  بعد از شکست سنگین النصر با نتیجه 4 بر یک مقابل الهلال در سوپر جام عربستان اخباری در زمینه برکناری کاسترو، مربی پرتغالی تیم شنیده می شود.استقلال و پرسپولیس دو نماینده ایران در لیگ نخبگان باید به مصاف النصر بروند و تعیین سرمربی جدید در تیم سعودی برای سرخابی‌ها اهمیت دارد.

نشریه مارکا می‌نویسد که لوئیس کاسترو بعد از شکست سنگین مقابل الهلال حکم اخراجش صادر شده ولی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.عادل البطحی دیگر کارشناس فوتبال عربستان می‌گوید که هنوز حکم اخراج کاسترو صادر نشده و همه منتظر تصمیم نهایی رونالدو با مدیریت باشگاه هستند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: