کد خبر: ۹۷۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۴۶
علی جنتی در دفاع از حضور عراقچی در لیست کابینه پیشنهادی پزشکیان، گفت: عراقچی به عنوان بهترین گزینه‌ در وزارت امور خارجه، به ویژه در شرایط حساس کنونی بین المللی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه معرفی شده، و مطالبی که درباره او گفته می‌شود از روی بی‌اطلاعی است.

جنتی: رهبری از نحوه مذاکرات عراقچی رضایت داشتند /او دیپلماتی برجسته و توانمند استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علی جنتی، عضو کابینه دولت روحانی در گفتگویی که امروز با خبرآنلاین داشت به ادعای امیر حسین ثابتی، فعال ستادی جلیلی درباره سکه گرفتن عراقچی پاسخ داد.

جنتی در بخشی از اظهاراتش از توانایی ها و تخصص عراقچی در وزارتخارجه دفاع کرد و گفت: عراقچی سوابق درخشانی در گذشته داشته، به عنوان سفیر ایران در ژاپن و فنلاند بوده و در مدیریت‌های ارشد در وزارت امور خارجه جزء دیپلمات‌های برجسته و توانمندی است که هم در مذاکرات اولیه برجام حضور داشت و همراه ظریف و تیم او بود و هم در دوره احیای برجام دکتر عراقچی ریاست هیئت ایرانی را برعهده داشت و با ۶ دور مذاکره با کشورهای  ۱+۵ مذاکره این توافق در  ماه سال ۱۳۹۹ آماده امضاء بود و مقام معظم رهبری هم از نحوه مذاکرات ایشان ابراز رضایت کرده بودند.

عضو شاخص حزب اعتدال و توسعه، گفت: عراقچی به عنوان بهترین گزینه‌ در وزارت امور خارجه، به ویژه در شرایط حساس کنونی بین المللی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه معرفی شده، و مطالبی که درباره او گفته می‌شود از روی بی‌اطلاعی است.

جنتی تاکید کرد: حضور عراقچی در شورای راهبردی روابط خارجی یکی از نشانه های مقبولیت او است اما آنچه اهمیت دارد سوابق و تحصیلات عراقچی و عملکردش در وزارت امور خارجه است. عملکرد عراقچی در وزارت امور خارجه به نحوی است که هر کسی آن مورد بررسی قرار دهد متوجه می‌شود بسیار مثبت، قابل قبول و درخشان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: