کد خبر: ۹۷۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۵۷
یک فعال سیاسی اصلاح طلب، تاکید کرد: انتظار می‌رود مجلس با نگاه به مصالح ملی با رای اعتماد به کلیه کابینه پیشنهادی به راهبرد وفاق ملی لبیک بگوید.

حضرتی: مجلس به راهبرد وفاق ملی لبیک بگویدبه گزارش خبرداغ؛ الیاس حضرتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت کمک مجلس به رئیس جمهور برای تشکیل کابینه وفاق ملی، بیان کرد: انتظار می رود همان طوری که راهبرد رئیس جمهور وفاق ملی بوده و در معرفی کابینه به مجلس نیز به این موضوع توجه داشته است، مجلس نیز برای ایجاد این وفاق ملی پاسخ مثبت دهد. مجلس با رای اعتماد به کل  کابینه پیشنهادی می تواند به ندای وفاق ملی لبیک بگوید.

وی در ادامه اظهار کرد: جزو اختیارات قانونی مجلس است که به یک الی ۱۰ نفر از وزرای پیشنهادی رای اعتماد ندهد و آنها را کنار بگذارد؛ اما مجلس باید فراتر از اختیارات قانونی به موضوع نگاه کرده و مصالح ملی را نیز در نظر بگیرد. مصلحت ملی امروز ایران و نیاز ملی امروز کشور پیوستن به راهبرد وفاق ملی است.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: تحق وفاق ملی نیز نیازمند یک همکاری جانانه فراتر از وظایف اداری و قانونی است. همه باید باهم اعلام صمیمیت و برادری کنند. در همین میدان ها و بر سر همین موضوعات است که وفاق معنا پیدا می کند. اگر یک وزیر  یا سه وزیر رد شود، مشکل خاصی ایجاد نخواهد شد، اما گلایه از این بابت ایجاد می شود که به راهبرد وفاق ملی پاسخ مثبت ندادند، آنگاه دیگر وفاق ابتر خواهد شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: