کد خبر: ۹۷۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۵۵
ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) اعلام کرد: زائران اربعین در صورت مفقودی گذرنامه، با شماره ۱۲۸ تماس بگیرند.

ستاد مرکزی اربعین اطلاعیه صادر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زائران در صورت مفقود شدن گذرنامه جهت اخذ برگ عبور به کنسولگری‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۱۲۸ بدون نیاز به سیم کارت ایرانی و یا عراقی اقدام کنند.

بنابر گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره ۱۱ تعداد ثبت نام کنندگان در سمانه «سماح» را حدود سه میلیون نفر اعلام کرد و تأکید کرد که با وجود شروع موج بازگشت زائران همزمان با اوج‌گیری سفر به کشور عراق، امور زائران با سهولت و روان درحال انجام است.

اطلاعیه جدید ستاد مرکزی اربعین که پیش از ظهر روز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه منتشر شد به این شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت (علیهم السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می‌رساند:

۱. تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۸/۵/۱۴۰۳ مصادف با ۱۳ ماه صفر، تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح ۲.۹۱۲.۷۳۵ نفر، تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق ۲.۵۲۵.۵۱۱ نفر و تعداد زائران برگشتی از پنجم ماه صفر تاکنون ۹۰۲.۳۰۰ نفر می‌باشد.

۲. به زائران عزیز داوطلب شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) توصیه می شود، شروع سفر خود را به روزهای پایانی این هفته موکول ننمایند.

۳. در صورت مفقود شدن گذرنامه جهت اخذ برگ عبور به کنسولگری‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۱۲۸ بدون نیاز به سیم کارت ایرانی و یا عراقی اقدام نمایید.

۴. با وجود شروع موج بازگشت زائران همزمان با اوج‌گیری سفر زائران به عراق، امور زاارین با سهولت و روان در حال انجام است.

۷. با توجه به جمع آوری مواکب عراقی در ظهر روز اربعین، به زائران عزیز توصیه و تأکید می‌گردد قبل از روز اربعین به کشور بازگردند، در غیر این صورت می‌بایست پیش‌بینی لازم را برای اسکان و تغذیه خود داشته باشند.

۸. زائران عزیز در طول سفر نسبت به مراقبت از وسایل و مدارک همراه خود کوشا باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: