کد خبر: ۹۷۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۴۸
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی دادگستری خواست برای پیگیری اجرای مصوبه مهم و ارزشمند اعاده اموال نامشروع مسئولان قول دهد.

گودرزی: وزیر پیشنهادی دادگستری برای پیگیری قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان قول دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، عباس گودرزی در جلسه نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس در تذکر آئین نامه‌ای به هیأت رئیسه مجلس تاکید کرد: مصوبات مهمی در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد که این وظیفه هیأت رئیسه است که باید به نمایندگی از مجلس آن‌ها را دنبال و در جهت تحقق آن کمک کند.

وی گفت: «اعاده اموال نامشروع مسئولان» یکی از مصوبات ارزشمند مجلس است و من از رئیس مجلس و اعضای هیأت رئیسه درخواست دارم که اجرای این قانون را از هیأت دولت مطالبه کند. این مصوبه می‌تواند در جهت سالم سازی دستگاه‌ها و افزایش اعتماد عمومی مردم تاثیر بسزایی داشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «شاهد کوتاهی در اجرای این مصوبه هستیم»، عنوان کرد: خواهش من این است وزیر پیشنهادی دادگستری قول دهد که اجرای مصوبه مهم و ارزشمند اعاده اموال نامشروع مسئولان را پیگیری کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: