کد خبر: ۹۷۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۶۲
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزرای دولت مکلف به اجرای قانون برنامه هفتم‌ توسعه هستند.

قالیباف: وزرا مکلف به اجرای قانون برنامه هفتم هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز در پاسخ به تذکر علیرضا سلیمی نماینده تهران درباره عدم انطباق کامل برنامه برخی وزرای پیشنهادی با برنامه هفتم گفت: قانون برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون شده است و هر وزیر پیشنهادی که از مجلس رای اعتماد بگیرد، باید این قانون را اجرایی کند و نباید کسی بر خلاف آن عمل کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کار خوبی از سوی مرکز پژوهش‌ها و معاونت نظارت مجلس انجام شد مبنی بر اینکه مغایرت‌های برنامه‌های وزرای پیشنهادی با برنامه هفتم و اسناد بالادستی به آنان اعلام شد تا آنان برنامه‌های خود را اصلاح کرده و به صحن مجلس ارائه دهند.

سلیمی در تذکر خود گفت: بر اساس گزارش رسمی معاونت قوانین مجلس، برنامه‌های برخی از وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم بعضا ۶۰ تا ۷۰ درصد با برنامه هفتم و اسناد بالادستی منطبق نیست. باید تکلیف این موضوع و وعده های خلاف با برنامه هفتم مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: