کد خبر: ۹۷۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۴۷
مسئولان کلینیک زیبایی واقع در ووهان چین به فریب مرد جوان ۱۹ ساله‌ای برای ترغیب او به کاشت سینه جهت کسب درآمد در برنامه‌های زنده متهم شده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نادیا زکالوند: مرد جوان ۱۹‌ساله‌ای، که به‌گفته مادرش درک و شعور پسربچه‌ای ۵ ساله را دارد، در کلینیک زیبایی که نامش فاش نشد تقاضای شغل کرد. این کلینیک در آگهی استخدام خود، تسهیلاتی چون تامین تمام وعده‌های غذایی روز و پرداخت ماهانه ۳۰۰۰ یوآن (۴۰۰ دلار) را در نظر گرفته بود.

وقتی این مرد ۱۹ ساله درباره شغل مورد نظر کلینیک پرس‌وجو کرد، آنها گفتند، برای داشتن فرصت شغلی ابتدا باید تحت عمل جراحی کاشت سینه قرار بگیرد و پس از بهبودی در برنامه‌های تبلیغی زنده این کلینیک شرکت کرده و کار خود را شروع کند.

مادر این جوان، با بررسی پیام‌های آرشیوشده پسرش با کارکنان کلینیک زیبایی متوجه شد، آنها این مرد جوان را مجاب به انجام این عمل جراحی کرده بودند تا بدین‌وسیله کسب درآمد کند. به‌گفته آنها برنامه زنده تبلیغی آنها درخصوص عمل جراحی کاشت سینه، مخاطبان بسیاری می‌داشت.

کلاهبرداری کلینیک زیبایی خبرساز شد/ عکس

این جوان علی‌رغم تردید اولیه، حاضر به انجام این جراحی و حتی پرداخت هزینه شد و با گرفتن وام‌های ۳۰ و ۷ هزار یوآنی (حدود ۵۰۰۰ دلار) با بازپرداخت ۲ ساله، این عمل را انجام داد. او این هزینه را نوعی سرمایه‌گذاری تلقی کرد.

بنابه گفته مادر این جوان چینی، این عمل جراحی، سلامتی پسرش را به خطر انداخته و او بعد از این عمل به ناراحتی‌های روحی چون افسردگی، اضطراب و اختلال خواب مبتلا شده است.

کلاهبرداری کلینیک زیبایی خبرساز شد/ عکس

مادر این خانواده با کمک وکیل خود علیه این کلینیک شکایت کرده و خواستار برداشت کاشت‌های سینه و برگرداندن پول هزینه‌شده و جبران هر نوع خسارتی که به این جوان زده‌اند شده است.

این کلاهبرداری عجیب این کلینیک زیبایی، خشم مردم در رسانه‌های اجتماعی چین را برانگیخته است.

منبع:

odditycentral

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: