کد خبر: ۹۷۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۳۷
وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی گفت: در هر کجا که خدمت کردم از شروع خدمت، مشی‌ام پاکدستی و فساد ستیزی بوده و یک مورد خلاف آن اتفاق نیفتاده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی وزارتخانه جهاد کشاورزی در جلسه نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه و صلاحیت خود اظهار کرد: یکی از نمایندگان مخالف گفتند که با بخش کشاورزی آشنایی نداری و احتمالاً در ارتباط با لایه‌های موجود دچار مشکل شوید که تذکر به جا و به موقعی بود؛ آشنایی‌ام با بخش کشاورزی بیش از ۳۰ سال است و من شاید کسی هستم که با بخش کشاورزی و تمام وجوه آن بیشترین آشنایی را دارم.

وی ادامه داد: می‌توانم این را بگویم که شاید جزء معدود کسانی باشم که از وجوه مختلفی بخش کشاورزی را دیده‌ام و می‌شناسم و زوایای پیدا و پنهان آن را می‌دانم. معتقدم اتفاقاً بخش کشاورزی بخشی است که حتماً کسی که می‌خواهد آنجا کار کند باید از مزرعه و سالن تولید شروع کرده باشند دستوراتی که از تهران می‌دهد را باید بداند که در گستره پهنه کشور توسط بیش از ۴ میلیون بهره‌بردار اجرا خواهد شد، بنابراین باید بهره‌بردار، کشاورز و رده‌های سازمانی را بشناسد.

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه من با فساد هیچ نسبتی نداشتم اما با فساد ستیزی و پاکدستی نسبت دیرینه دارم، گفت: در هر کجا که خدمت کردم از شروع خدمت، مشی‌ام پاکدستی و فساد ستیزی بوده و یک مورد خلاف آن اتفاق نیفتاده است؛ بنابراین این محکم‌ترین وعده‌ای است که در مجلس و در محضر شما می‌توانم بدهم چرا که نیاز به پول و اعتبار ندارد و ارتباطی نیز به تحریم ندارد که مدیریت مبتنی بر پاکدستی، سلامت، کارآمدی و روحیه جهادی را در این وزارتخانه، به کمک همکاران عزیز و با روحیه جهادی و پاکدستی که در آنجا هستند، برقرار خواهم کرد؛ من این وعده را محکم به نمایندگان مجلس می‌دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: