کد خبر: ۹۷۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۵۳
نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کشاورزی فردی با سابقه و دارای تجربه فعالیت در حوزه کشاورزی است که می‌تواند عملکرد موفقیتی در وزارت کشاورزی داشته باشد.

جلالی: «نوری» فردی باسابقه و تجربه فعالیت در حوزه کشاورزی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمد جلالی در جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس به عنوان موافق غلامرضا نوری وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در صورت استفاده مناسب و متناسب با توان مناطق مختلف و به کارگیری روش‌های نوین دانش بنیان و توجه به بخش‌های مختلف کشاورزی می‌توان علاوه بر تولید محصولات کشاورزی، بخشی از محصولات را با کسب ارزش افزوده و ارزآوری صادر کرد که آورده مناسبی برای اقتصاد دارد.

وی بیان کرد: آقای نوری سابقه و تجربه فعالیت در محیط روستایی و بخش کشاورزی دارد و می‌تواند با هماهنگی و کمک همه زیربخش‌های مختلف کشاورزی عملکرد موفقیتی از خود به جای بگذارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت حوزه کشاورزی اظهار کرد: باید با استفاده از اسناد بالادستی به سمت تولید محصولات کشاورزی و غذایی سالم رفت که این موضوع در برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی آمده است.

جلالی توجه عادلانه به همه مناطق، استفاده از ظرفیت‌های اقلیم‌های مختلف، تولیدات گیاهی و زراعی، بیابان‌زدایی، توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، بیمه محصولات کشاورزی، حمایت از توسعه سرمایه‌ گذاری و اصلاح فرآیندها را از جمله مواردی خواند که به تعالی و رشد حوزه کشاورزی کمک می‌کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: