کد خبر: ۹۷۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۴۶
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان برادر به وزیر پیشنهادی کشاورزی، جناب آقای نوری قزلجه می‌گویم که شما ان‌شاءالله انتخاب خواهید شد اما این نشود که گرفتار چای دبش شوید.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، اسماعیل کوثری در جلسه علنی امروز مجلس در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: در زمان دولت سیزدهم همین جا نشسته بودیم و جناب آقای رئیسی رحمت الله علیه، یکی از عزیزان نماینده را به عنوان وزارت کشاورزی انتخاب کرد اما خب من با تحقیقاتی که کردم دیدم ایشان آنچنان به وزارتخانه آشنایی و مسلط نبودند و همین هم باعث مشکلاتی شد. چرا که آشنایی با مجموعه وزارت از سطح تاکتیک و عملیات وارد سطح استراتژی و راهبردی می‌شود. لذا درست است که آقای نوری قزلجه هم در سطح استان و شهرستان مسئولیت داشتند و معاون وزارت خانه بودند اما چه مدت؟ و در کجا؟

وی ادامه داد: این برای خود من که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستم، دارای ابهام است و ان‌شاءالله که هیچ موقع آن اتفاقی که در وزارت کشاورزی دولت سیزدهم افتاد در دولت چهاردهم اتفاق نیفتد. این عزیزان به خاطر قراردادهایی که بسته می‌شود گرفتار شدند و اگر ما توجه نکنیم و آشنایی به افراد و آشنایی به قراردادها و به پشت پرده‌ها نداشته باشیم آن وقت است که گرفتار می‌شویم.

کوثری گفتی: به عنوان برادر به وزیر پیشنهادی جناب آقای نوری قزلجه می‌گویم که شما ان‌شاءالله انتخاب خواهید شد اما این نشود که گرفتار چای دبش شوید.

وی خاطرنشان کرد: من از این جهت این تذکر را دادم چرا که مسئولیت وزارت، مسئولیت ساده‌ای نیست. چون در یک گسترش به اصطلاح جغرافیایی و در کل ایران هست. بله شما به کشاورزی مسلط هستید و هیچ کسی هم نمی‌تواند آن را زیر سوال ببرد.

کوثری گفت:  مسئولیت‌هایی که ما می‌گیریم حقیقتاً یک امانت هست و باید به این امانت بسیار توجه کنیم و خوب نگهداری کنیم و خوب تحویل مسئولیت یا وزیر بعدی بدهیم و ان‌شاءالله این چنین باشد.

وی در پایان خطاب به وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: اما من چهار مورد را عرض کنم؛ یک سیاست گذاری شما در کشاورزی. دقیقاً بر چه اساسی این سیاست گذاری را انجام دادید؟ دوم، آیا به فکر دانش بنیان کردن کشاورزی هستید؟ سوم برنامه‌ای برای احیای موضوع مرغ دارید یا نه؟ چهارم، برای جلوگیری از خرد شدن اراضی و حفظ کاربری زراعی آن چه می‌کنید؟ 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: