کد خبر: ۹۷۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۵۷
نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از این‌که وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با لایه‌های پنهان فساد مقابله کند، گفت: برنامه‌های آقای نوری چارچوب فکری مناسبی ندارد و تنها به کلی‌گویی بسنده کرده که حکایت از این ضرب‌المثل دارد که «سنگ بزرگ علامت نزدن است» .

بخشایش: برنامه «نوری» چارچوب فکری مناسبی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، احمد بخشایش در جلسه نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس به عنوان مخالف غلامرضا نوری وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار کرد: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تمامی مسائل و مشکلات کشاورزی آمده است که حکایت از این ضرب‌المثل دارد «سنگ بزرگ علامت نزدن است». شرایط اینگونه است که انگار وزیر در زنگ انشاء از هرچیزی سخن گفته و نمی‌خواهد کاری را به سامان برساند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مند بودم که آقای نوری حداقل برنامه‌ای برای یک شاخص مشخص بدهد که آن ملاک سنجش در چهار سال آینده قرار گیرد. این اتفاق نیفتاده است. امیدوارم ایشان بتوانند با لایه‌های پنهان فساد مقابله کنند و به سرنوشت پرونده نهاده‌های دامی و چای دبش گرفتار نشود که در این صورت مردم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی را افرادی ساده‌دل و دل‌رحم می‌دانند که توانایی وزیر شدن ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که فقدان چارچوب فکری در برنامه نوری مشاهده می‌شود، اظهار کرد: آقای نوری در برنامه‌هایش می‌گوید رویه‌ها را اصلاح کرده و فساد را از بین می‌برد اما برنامه‌ریزی ندارد که چطور و در چه بازه‌ای می‌خواهد این کارها را انجام دهد.

بخشایش همچنین در ارزیابی از کلیات کابینه چهاردهم گفت: کلیات کابینه مطلوب نیست اما موجه است به گونه‌ای که اگر آقای پزشکیان در وسط میدان رقابت انتخاباتی این لیست را به آقای جلیلی ارائه می‌کرد، فرآیند رقابت کوتاه می‌شد و همان وقت جلیلی به نفع پزشکیان کنار می‌کشید.

وی همچنین اظهار کرد: امیدوارم در سنوات آتی اعتبار مولا علی نزد مردم ایران به واسطه استفاده پزشکیان از کلام مولا کم نشود و کابینه ناتوان نباشد؛ امیدوارم دولت پزشکیان موفق باشند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: