کد خبر: ۹۷۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۵۷
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با طرح پرسش‌هایی درباره برنامه‌های پیشنهادی وزیر جهاد کشاورزی برای کاهش مصرف آب و اصلاح نظام بازار گفت: آقای نوری چگونه می‌خواهد بازار صادرات کشاورزی را به بهره‌برداری برساند.

ذاکر: «نوری» چگونه می‌خواهد بازار صادرات کشاورزی را به بهره‌برداری برساندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس به عنوان مخالف غلامرضا نوری وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: من از آقای رئیس جمهور تشکر می‌کنم که آقای نوری را به عنوان وزیر کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد؛ برنامه‌های وزیر پیشنهادی را مطالعه کردم، او فرزند مجلس و کمیسیون کشاورزی است و با درد کشاورزان آشنا بوده و خوب می‌شناسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به برنامه‌های ارائه شده، سوال این است که وزیر پیشنهادی چه راهکاری برای به بهره‌برداری رساندن بازار صادرات کشاورزی دارد؟ چون در برنامه‌شان از اصلاح نظام بازار و بهبود بهره‌وری سخن گفته اما راهکاری ارائه نکردند. آیا می‌خواهند با روش تهاتر پیش بروند یا روش دیگری را در پیش گیرند؟

ذاکر با بیان این‌که وزیر پیشنهادی چگونه می‌خواهد مصرف آب را کاهش دهد، اظهار کرد: چه برنامه‌ای برای مقابله با قطعی برق چاه‌های کشاورزی و حفاظت از اراضی کشاورزان و یکپارچه‌سازی آنها دارید؟ آیا می‌خواهید این کار را به قیمت تخریب آلونک کشاورزان انجام دهید یا برنامه دیگری دارید؟

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سهم‌خواهان در دولت وفاق ملی گفت: دولت وفاق ملی به معنای صدای محرومان و استفاده از نیروهای کارآمد و معتقد به نظام و رهبری برای خدمت به مردم ایران است نه این‌که افراد در ترکیب کابینه دخالت کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تعامل سازنده با دولت اظهار کرد: تعامل سازنده بدان معنا نیست که قبل از تشکیل کابینه به پزشکیان گفته شود که چرا به آنها سهم داده نشده و چه کاری کرده است. باید از سختی کار جلوگیری کرد و برای اعتماد و برادری هزینه داد. ما اجازه نمی‌دهیم قبل از تشکیل دولت عده‌ای وارد تخریب شوند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: