کد خبر: ۹۷۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
تعداد بازدید: ۴۶
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم به انتشار حکم نهایی کمیته تعیین وضعیت در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از دروازه بان سابق خود و تراکتور تبریز دارد.

زمان اعلام رای پرونده علیرضا بیرانوند مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کمیته تعیین وضعیت  تصمیم نهایی خود در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور تبریز را گرفته است.

به گزارش مهر، پرسپولیس که معتقد به فسخ غیر قانونی یکطرفه قرارداد از سوی بیرانوند است از باشگاه تراکتور تبریز نیز به دلیل جذب دروازه‌بان تیم ملی ایران شکایت کرده بود.

بررسی کمیته تعیین وضعیت درباره این پرونده نزدیک به یک ماه طول کشیده است تا حالا در آستانه رویارویی دو تیم در هفته دوم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر گرفته است مورد توجه قرار بگیرد.

موضوع زمانی عجیب‌تر است که توصیه از بالا برای کاهش محرومیت بیرانوند باعث تأخیر در اعلام این رأی از سوی کمیته تعیین وضعیت شد تا احتمال تغییر در این رأی نیز مطرح شود.

با این حال گفته می‌شود رأی کمیته تعیین وضعیت به احتمال فراوان تا شامگاه فردا دوشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۳ اعلام رسمی و ابلاغ خواهد شد که قبل از دیدار پنجشنبه پرسپولیس و تراکتور در تبریز است‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: