کد خبر: ۹۷۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۶۱
فدراسیون فوتبال قصد دارد برای دومین هفته پیاپی از سیستم وی‌ای‌آر استفاده کند.

قطعی؛ تراکتور- پرسپولیس با وی‌ای‌آربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رقابت‌های هفته اول لیگ برتر در حالی سپری شد که کمیته داوران فدراسیون فوتبال در دو مسابقه «پرسپولیس و ذوب‌آهن» و «شمس‌آذر قزوین و استقلال تهران» از تکنولوژی کمک داور ویدئویی بهره برد و قصد دارد برای دومین هفته پیاپی این کار را انجام بدهد.

به نقل از ورزش سه محسن حکیم، مدیر پروژه سیستم کمک داور ویدئویی گفت: در هفته نخست لیگ برتر از دو دستگاه وی‌ای‌آر در بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و همچنین دیدار شمس‌آذر با استقلال تهران در استادیوم سردار آزادگان قزوین استفاده شد.

او ادامه داد: بازی تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در روز پنج‌شنبه اول شهریورماه در ورزشگاه یادگار امام، با وی‌ای‌آر (سیستم کمک داور ویدئویی) برگزار خواهد شد.

دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس در حالی با تکنولوژی کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال احتمالا به دلیل مشخص نبودن محل برگزاری مسابقه استقلال مقابل ملوان انزلی، هنوز برای استفاده از وی‌ای‌آر در این بازی تصمیم‌گیری نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: