کد خبر: ۹۷۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۵۱
با گذشت حدود یک هفته از ارسال فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی، نام علیرضا کاظمی به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، همچون دیگر اسامی، کماکان در انتظار تأیید صلاحیت است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ «علیرضا کاظمی»، به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است. او در شهریور ۱۴۰۰ پس از استعفای محسن حاجی‌میرزایی به عنوان متصدی و سرپرست این وزارتخانه در دولت سیزدهم منصوب شد و تا زمان انتخاب وزیر جدید، این سمت را بر عهده داشت. علیرضا کاظمی پیش از این نیز در مناصب مختلف در حوزه آموزش و پرورش فعالیت داشته و تجربه مدیریتی در این زمینه دارد.

آموزش‌وپرورش در انتظار متصدی جدید/ این وزارتخانه از ابتدای انقلاب در دست چه کسانی بوده است؟

باید دید نمایندگان مردم در خانه ملت به این وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری اعتماد می‌کنند یا نه.

طبق تصمیم اتخاذشده، روز شنبه ۲۷ مرداد ماه، جلسه رأی اعتماد وزرا به صورت سه شیفت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

هم‌چنین وزرای سابق این وزارتخانه از ابتدای تاریخ انقلاب اسلامی عبارتند از:

آموزش‌وپرورش در انتظار متصدی جدید/ این وزارتخانه از ابتدای انقلاب در دست چه کسانی بوده است؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: