کد خبر: ۹۷۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۴۶
در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، نماینده ای به عنوان مخالف برنامه های او صحبت نکرد.

نماینده‌ای در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سخن نگفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت عصر و در جریان بررسی صلاحیت علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه در بررسی برنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نماینده مخالفی ثبت نام نکرده است، وزیر پیشنهادی به تشریح برنامه ها و دفاع از خود می پردازد.

بر این اساس با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مخالفی نداشت، طبق آیین نامه مجلس موافقی هم صحبت نکرد و بلافاصله بعد از قرائت گزارش کمیسیون، وزیر پیشنهادی به دفاع از برنامه های خود پرداخت. 

احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن قرائت گزارش این کمیسیون درباره علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کرد که کمیسیون آموزش و تحقیقات موافق وزارت کاظمی در آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: