کد خبر: ۹۷۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۴۸
کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشی از گزارش خود در خصوص پایان دوران ۲۲ ساله لیگ قهرمانان آسیا، به سیدجلال حسینی، کاپیتان پیشین پرسپولیس پرداخت.

کاپیتان سابق پرسپولیس در بین 10 بازیکن خاطره ساز AFCبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت پایان دوران ۲۲ ساله لیگ قهرمانان آسیا و تغییر ساختار برگزاری بازی‌های باشگاهی در این قاره، نام ۱۰ بازیکن خاطره‌ساز این رقابت‌ها را اعلام کرد که در این میان نام سیدجلال حسینی مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و مربی کنونی این تیم به چشم می‌خورد.

سایت AFC در خصوص سیدجلال حسینی نوشت: مدافع میانی فوتبال ایران که بیش از ۱۰۰ بازی ملی و ۹ عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران با سه باشگاه مختلف کسب کرده است در سال ۲۰۱۸ شانس درخشش در صحنه لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: