کد خبر: ۹۷۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۵۲
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در تشکیل کابینه وفاق ملی و همدلی را رعایت کرده و باید از او حمایت کنیم.

بابایی کارنامی: رئیس جمهور در معرفی کابینه همدلی را رعایت کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی بابایی کارنامی به عنوان موافق برنامه و خط مشی دولت مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز اظهار کرد: دولت وفاق ملی لزوما دولت قومیت‌ها نیست بلکه دولت وفاق مدیریتی برای رسیدن به اهداف قومیت‌ها و ملت ایران است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به معنای واقعی و با نگاه کارشناسی دولت وفاق ملی و همدلی را انتخاب کرد و باید از آن حمایت کنیم چون وفاق ملی و همدلی در معرفی کابینه رعایت شده است.

بابایی کارنامی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر اجرای سیاست‌های کلی و سند چشم‌انداز اظهار کرد: مقام معظم رهبری اولویت دولت را مباحث اقتصادی اعلام کرد که باید مبنای کار مجلس شورای اسلامی و دولت باشد.

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در واکنش به منتقدان رئیس جمهور اظهار کرد: برخی منتقدان می‌گویند آقای پزشکیان برنامه ندارد اما مگر برنامه هفتم توسعه برنامه نیست و نباید دولت و مجلس شورای اسلامی آن را اجرایی کنند؟

وی اصلاح ساختار اداری، اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت، توجه به حقوق کارگران و بازنشستگان و معیشت مردم، توجه به مشکلات صندوق‌های بازنشستگی، رفع ناترازی انرژی و مشکلات کشاورزان، پرداختن به مشکلات فرهنگیان و حقوق زنان، اصلاح نظام بانکی و رشد اقتصادی هشت درصد را به عنوان برنامه‌های رئیس جمهور برشمرد.

بابایی کارنامی در پایان گفت: به همین دلیل از آقای پزشکیان حمایت می‌کنم که ایشان ضمن توجه به فرمایشات رهبری اهتمام جدی برای اجرای برنامه هفتم توسعه داشته و به مردمی مشروعیت داده که صدای رسایی ندارند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: