کد خبر: ۹۷۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۵۱
نماینده دماوند در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت وفاق ملی با اعتماد کامل مجلس شکل گیرد، اظهار کرد: رئیس جمهور طبق عهدی که با مردم بسته بود کابینه‌ای به مجلس معرفی کرد که مبتنی بر وفاق ملی تشکیل شده است.

رامین: دولت وفاق ملی با اعتماد کامل مجلس شکل گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، شاهرخ رامین در جلسه علنی امروز به عنوان موافق برنامه و خط مشی دولت مسعود پزشکیان اظهار کرد: اکنون در برهه تاریخی قرار داریم که سایه جنگ در دنیا و پافشاری مقاومت بر حقانیت خود را شاهد هستیم؛ ایران برای رهبری مقاومت به نمایش یکپارچگی حاکمیت و ملت نیازمند است. مردم از ما انتظار دارند دغدغه‌های آنها را پیگیری کرده و مشکلات‌شان را فراموش نکنیم.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور طبق عهدی که با مردم بسته بود کابینه‌ای مبتنی بر وفاق را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد که باعث رضایتمندی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان شد و امیدواری به آینده را بیشتر کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه ایجاد وفاق تفکیک مذاهب، اقوام و جنسیت نیست لذا با تاکید بر لزوم دلجویی از تمام اقوام و گروه‌های فکری همه را به پرهیز از تفرقه‌افکنی و اصرار به تفکیک مردم به صف‌های دروغین دعوت می‌کنم.

رامین افزود: شاهد شکل‌گیری کابینه وفاق ملی هستیم که رئیس جمهور با معرفی آن به مجلس شورای اسلامی نشان داد که اهتمام جدی برای تحقق این استراتژی دارد.

وی سیاست‌های کلی و اسناد کلان را به عنوان چراغ راه دولت وفاق ملی برشمرد و اظهار کرد: رفاه طبقات پایین در کوتاه مدت اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، ایجاد اشتغال، عدالت در نظام مالیاتی، توسعه نظام تامین اجتماعی و توجه به منافع مردم از بندهای برنامه‌ دولت آقای مسعود پزشکیان است.

وی در پایان گفت: انتظار می‌رود نمایندگان به این توصیه راهبردی مقام معظم رهبری توجه کنند که موفقیت دولت چهاردهم موفقیت همه ما است. با توجه به شرایط منطقه و حساسیت اقدام ایران در مقابل رژیم صهیونیستی کمک کند که دولت یکپارچه و قوی با رای بالا کار خود را شروع کند و دولت وفاق ملی با اعتماد کامل مجلس شورای اسلامی شکل گیرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: