کد خبر: ۹۷۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۴۷
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داشتیم کابینه آقای پزشکیان تخصصی‌تر بود. این امکان وجود داشت تا وزرا تخصصی‌تر معرفی شوند. متاسفانه برخی از رزومه‌های وزرای پیشنهادی ضعیف است.

صالحی: برخی از وزرای پیشنهادی رزومه ضعیفی داشتندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مسلم صالحی به عنوان مخالف خط مشی دولت چهاردهم در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: دولت چهاردهم از معدود دولت هایی است که سلایق مختلف سیاسی در آن حضور دارد و می‌تواند امید را دل مردم روشن کند. اما این فرصت می‌تواند تبدیل به تهدید شود. اگر اختلافات سیاسی در سطوح وزارتخانه ها رخ دهد، مشکل ساز خواهد شد.

وی ادامه داد: توجه به جنسیت ها و حضور یک وزیر پیشنهادی خانم از دیگر محاسن این کابینه است. توجه به اسناد بالادستی و منویات مقام معظم رهبری از جمله نقاط قوت دولت چهاردهم است.

صالحی اظهار کرد: قرار بود میانگین سنی کابینه جوان تر از این باشد. تقریبا مسن ترین کابینه دولت را در طول دولت های انقلاب داشتیم. توجه به پراکندگی جغرافیایی نیز در انتخاب کابینه رعایت نشد. حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از مردم در کابینه حضور ندارند. استان فارس حتی یک وزیر هم ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: برنامه های وزرا در کمیسیون ها به شکل کلی ارائه شد. انتظار داشتیم کابینه آقای پزشکیان تخصصی تر بود. این امکان وجود داشت تا وزرا تخصصی تر معرفی شوند. متاسفانه برخی از رزومه های وزرای پیشنهادی ضعیف است.

وی در پایان گفت: آقای پزشکیان کسانی هستند که برای رای آوردن شما در مجلس سینه سپر کرده اند. توهین و تهمت ها شنیدند اما پای عقیده خود ماندند. امیدواریم با نمایندگان مشورت داشته باشید. نمایندگان در برنامه های اجرایی دخالت نخواهند داشت.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: