کد خبر: ۹۷۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۵۸
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مطابق با منویات رهبری از دولت حمایت می‌کنیم منتها نقد سازنده داریم و آن را بیان خواهیم کرد.

محمودی: نقد سازنده به دولت داریم/ باید به رئیس‌جمهور کمک کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مرتضی محمودی در جلسه علنی امروز مجلس به عنوان مخالف برنامه و خط مشی دولت مسعود پزشکیان گفت: اگر به عنوان مخالف صحبت می‌کنیم به معنای مخالفت با رئیس‌جمهور و کابینه و شکل‌گیری دولت نیست. ما نمایندگان مطابق با منویات رهبری در هماهنگی کامل از دولت حمایت می‌کنیم و کمک دولت به ویژه شخص دوست‌داشتنی و عزیز آقای پزشکیان خواهیم بود منتها نقد سازنده داریم و اگر خلاء و اشکالی باشد آن را مطرح می‌کنیم.

وی تاکید کرد: موفقیت دولت، موفقیت همه ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام و جبهه مقاومت است. معتقدیم باید گاهی تبادل‌نظر و گفت‌وگو برای اصلاح موضوعات و شکل‌گیری دولت قوی انجام شود.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: اعتقاد آقای پزشکیان این است که برنامه ارائه داده شده به مجلس همان برنامه هفتم و سیاست‌های کلی کشور است. با این نگاه ما بنایی برای موافقت و مخالفت با برنامه نداریم چون اساساً برنامه‌ای وجود ندارد. منتها به آقای پزشکیان یادآوری می‌کنیم که در برنامه هفتم تکالیف و احکام مشخصی قید شده که از جمله آن رشد هشت درصدی است لذا وجود برنامه دقیق و عملیاتی ضروری است.

محمودی با تاکید بر اینکه دولت باید برای اجرای تکالیف سه ماهه اول برنامه هفتم، برنامه عملیاتی داشته باشد، گفت که تکالیف حداقل سه ماهه برنامه هفتم را دولت چگونه می‌خواهد اجرایی کند.

وی در ادامه با اشاره به صحبت‌های عثمانی نماینده بوکان در مخالفت با برنامه کابینه چهاردهم گفت: آقای پزشکیان کابینه پیشنهادی را در قالب وفاق ملی تعریف کرد که به ایشان تبریک می‌گوییم البته روی برخی وزرا نکاتی وجود دارد.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: همه تلاش دولت و جمهوری اسلامی نزدیکی اقوام و مذاهب است و قطعا هیچ جریانی جز این منش را دنبال نمی‌کنند کما اینکه یک میلیون شیعه، شهید مقاومت فرمانده اهل سنت شهید هنیه را با افتخار تشییع کردند و روابط خانوادگی بین اهل سنت و شیعه برقرار است. ملت فهیم ما بدون گسل و شکاف در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی در پایان گفت: صحبت‌های آقای عثمانی به خاطر صحبت آقای ظریف در معیار گذاشتن برای انتخاب کابینه است که توقع ایجاد کرد؛ اجازه دهید رئیس‌جمهور با عقلانیت انتخاب کند که البته این رویکرد را در بخش اعظمی از کابینه شاهد هستیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: