کد خبر: ۹۷۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۴۷
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت وفاق ملی بعد از چند دهه دارد در کشور اتفاق می‌افتد و باید قدردان این حرکت باشیم. چند دهه است هیچکس نخواست این اقدام را انجام دهد و هزینه آن را پرداخت کند.

علیزاده: تشکیل دولت وفاق ملی اقدامی بی سابقه استبه گزارش خبرداغ به نقل ایسنا، رضا علیزاده به عنوان موافق برنامه و خط مشی دولت مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: صداقت، شهامت، پاکدستی، امانت داری، وفای به عهد و خصوصیات شخصی آقای پزشکیان باعث شد مردم در اقدامی بی‌نظیر در انتخابات جواب مثبت به ایشان دادند و ما افتخار می‌کنیم که امروز به عنوان رئیس جمهوری امین در خدمتش هستیم.

وی ادامه داد: جا دارد تشکر کنیم از آقای پزشکیان به خاطر مواضع انقلابی‌شان در مراسم تنفیذ و تحلیف. علت موافقت بنده و صحبت بنده در موافقت با برنامه‌های آقای پزشکیان تشکیل دولت وفاق ملی است. اتفاقی که بعد از چند دهه دارد در کشور اتفاق می‌افتد و باید قدردان این حرکت باشیم. چند دهه است هیچکس نخواست این اقدام را انجام دهد و هزینه آن را پرداخت کند.

علیزاده گفت: آقای دکتر پزشکیان با تشکیل دولت وفاق ملی و با معرفی این کابینه هزینه سنگینی را پرداخت می‌کند. مجلس هم باید دولت را همراهی کند. نباید به بهانه‌های کوچک در راستای تشکیل دولت وفاق ملی سنگ اندازی کنیم.

نماینده مردم ورزقان یادآور شد: امروز باید فشار روانی را از روی دولت برداریم. آقای رئیس جمهور من متوجه هستم الان در چه شرایطی تحت فشار هستند. من از عموم جامعه می‌خواهم انصاف به خرج بدهند. از نکات مهم برنامه‌های آقای دکتر پزشکیان تاکید ایشان بر رعایت قانون هست. همان طور که در صحبت های ایشان در زمان انتخابات هم تاکید داشتند الان هم تاکید می‌کنند بایستی میثاق ما قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم توسعه باشد. این خیلی مهم است این اتفاقی که در کشور می‌افتد می‌تواند بعد از چند دهه وضعیت کشور را سر و سامان بدهد. سلیقه‌ای نمی‌توان مملکت را اداره کرد.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: دیگر برنامه‌های آقای پزشکیان مبارزه با فساد، عدالت محوری، هوشمندسازی دولت، سیاست گذاری مبنی بر اطلاعات و روش علمی و کارشناسی، اولویت دادن منافع مردم در مقابل فعالیت‌های جناحی و گروهی رفتار کردن، استفاده از کارشناسان توانمند بدون توجه به دیدگاه سیاسی آن‌ها و تاکید بر توانمندسازی مردم و جامعه و همچنین تاکید بر بهینه‌سازی مصرف انرژی است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: