کد خبر: ۹۷۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۴۷
سخنگوی دولت دوازدهم و وزیر اسبق کار گفت: اگر مجلس با نگاهی سیاسی و جناحی برخی وزرا را از حضور در کابینه محروم کند، مسئول شکست نظریه جدید دولت پزشکیان در اداره جامعه خواهد بود.

ربیعی: مجلس با وزرا، سیاسی و جناحی برخورد نکند/ شکست پزشکیان، موفقیت رقبای او را هم منتفی می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی ربیعی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«ترکیب کابینه دکتر پزشکیان، نشان‌دهنده توجه او به وفاق بین گروه‌های سیاسی و مهم‌تر از آن وفاق دولت و حاکمیت با جامعه است. کابینه از همه گروه‌ها و مشرب‌های فکری است. او همچنان بر نقش نظارتی مردم و جامعه تأکید دارد، اما برخی افراد و گروه‌ها بدون توجه به این نظریه، ایده اصلی دولت او را درک نکرده و بر همین اساس نقدهایی را وارد کرده و می‌کنند.

دولت پزشکیان، در عین آنکه هم دولت مقدورات است و هم ممکنات؛ بنیانگذار نظریه جدیدی در اداره جامعه نیز است. روزهای آینده آزمونی بزرگ برای مجلس خواهد بود. اگر مجلس با نگاهی سیاسی و جناحی برخی وزراء را از حضور در کابینه محروم کند، مسئول شکست این نظریه خواهد بود.

این یک فرصت تاریخی است و اگر پزشکیان موفق نشود، در آینده هیچ موفقیتی حتی برای رقبای او قابل تصور نیست.»

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: