کد خبر: ۹۷۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۲
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: رزومه بازیکنان مختلف مورد بررسی کادرفنی قرار گرفته و دو بازیکن در پست مهاجم جذب می‌کنیم.

ادامه خریدهای تراکتور؛ 2 مهاجم و یک مربی در راه تبریز!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور اظهار داشت: اسکوچیچ به همراه دستیارانش رزومه چندین مهاجم داخلی و خارجی را بررسی کرده‌اند و مذاکرات فشرده‌ای با گزینه‌های معرفی شده از سوی ایشان انجام گرفته و برخی از این مهاجمان خارجی تمایلی برای حضور در فوتبال ایران نشان نداده‌اند.

وی ادامه داد: با این حال، پیگیری‌ها ادامه داشته و تلاش می‌کنیم طی روزهای آتی یک مهاجم خارجی جذب کنیم؛ همچنین در کنار آن مذاکرات با یک مهاجم داخلی نیز مثبت بوده و توافقات حاصل شده که پس از امضای قرارداد، معرفی خواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: علیرضا آرتا و پویا پورعلی دو بازیکن جدید تراکتور هستند که برای تقویت تیم در فاز دفاعی و میانه میدان با نظر سرمربی تیم جذب شده‌اند.

وی در رابطه با وضعیت آکادمی باشگاه نیز گفت: در راستای ارتقای کیفیت آکادمی باشگاه، مذاکرات و توافق اولیه با یک مربی کروات انجام گرفته تا ایشان سکان مدیریت آکادمی باشگاه را برعهده گیرد. او سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های ملی پایه کرواسی و فعالیت در یکی از آکادمی‌های فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: