کد خبر: ۹۷۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۹۰
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت همراهی مجلس و دولت برای تشکیل سریع‌تر کابینه دولت چهاردهم، اظهار کرد: رهبری هم فرمودند که مجلس باید کمک دولت باشد؛ چراکه یک هدف داریم و آن حل مشکل مردم و کشور است.

صوفی: ترکیب وزرای پیشنهادی فراجناحی و مبتنی بر قول رئیس‌جمهور استعباس صوفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهور برای کابینه دولت چهاردهم اظهار کرد: حق آقای رئیس‌جمهور بوده که وزرای پیشنهادی خود را معرفی کند و مجلس بررسی‌های خود را شروع می‌کند تا ان‌شاءالله بعد از رای اعتماد وزرا کار خود را آغاز کنند.

وی درباره پیش‌بینی خود از نتیجه بررسی صلاحیت‌های وزرای پیشنهادی از سوی مجلس گفت: باید وزرا در مجلس حاضر شوند و برنامه‌های خود را ارائه دهند و سوابق آن‌ها بررسی شود. نگاه مجلس کمک به آقای رئیس‌جمهور و شروع به کار سریع دولت است و برای مجلس مهم است که وزرایی بیابند که سوابق و برنامه‌های‌شان در جهت حل مشکلات مردم باشد. الان معیشت، تورم، اقتصاد حوزه فرهنگ مباحث مهمی است که وزرا باید درباره آن‌ها برنامه ارائه دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان این‌که «ترکیب وزرای پیشنهادی فراجناحی و مبتنی بر قولی است که خود آقای رئیس‌جمهور داده است»، عنوان کرد: درباره مناسب بودن یا نبودن وزرای پیشنهادی مهم این است که برنامه‌ای که برای حل مشکلات مردم ارائه می‌دهند، مورد تائید نمایندگان قرار بگیرد.

صوفی با تأکید بر ضرورت همراهی مجلس و دولت برای تشکیل سریع‌تر کابینه دولت چهاردهم، اظهار کرد: رهبری هم فرمودند که مجلس باید کمک دولت باشد؛ چراکه یک هدف داریم و آن حل مشکل مردم و کشور و رتق و فتق امور جاری مملکت توسط وزرا است؛ لذا باید به وزرا و دولت کمک کنیم اما مجلس باید خاصیت نظارت خود را هم حفظ کند. قاعده همراهی مجلس با دولت و کمک به دولت بر کسی پوشیده نیست چون همه یک هدف داریم و آن حل مسائل و مشکلات مردم و حرکت رو به جلوی کشور است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: