کد خبر: ۹۷۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۶۴
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مدال‌آوران المپیکی زیر ۲۴ سال می‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند، از حقوق و بیمه و دوره تحصیلی بهره‌مند و از خدمت سربازی معاف شوند و به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام شوند.

خبر خوش وزارت آموزش و پرورش برای مدال‌آوران المپیکیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در پیامی برای افتخارآفرینان جوان ایرانی در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام کرد: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب بدون کنکور استعدادهای برتر دانش‌آموزی مهیا شد.

به گزارش برنا، مدال‌آوران المپیکی زیر ۲۴ سال می‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند، از حقوق و بیمه و دوره تحصیلی بهره‌مند و از خدمت سربازی معاف شوند و به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام شوند و در مدرسه قهرمان‌سازی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: