کد خبر: ۹۷۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۵۲
وزیر کشور گفت: شرایط در مرز چذابه برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) آماده است.

ابراز رضایت وزیر کشور از آمادگی مرز چذابه برای تردد زائرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ احمد وحیدی امروز، ۱۸ مردادماه در سفر به خوزستان با حضور در پایانه مرزی چذابه از روند تردد زوار و خدمات رسانی به آن‌ها بازدید کرد.

او در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به همراه استاندار خوزستان و مسئولان استانی از مرز چذابه بازدید داشتیم. آمادگی مرز برای تردد زائران نسبت به بازدید قبلی بهتر و کارها خدا را شکر خوب پیش رفته است.

وزیر کشور عنوان کرد: شرایط برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) آماده است. به بخش عراقی نیز مراجعه کردیم و دوستان عراقی هم در مرزهای خودشان کارهای خوبی انجام داده اند. قول و قرارهایی که با وزیر محترم کشور عراق داشتیم به آن ها عمل شده است. در بخش عراقی هم سایبان های خوبی پیش بینی شده و اقدامات خوبی انجام شده و پیش بینی حمل و سایر موارد انجام شده است

او بیان کرد: زوار در حال تردد هستند اما هنوز با شتاب خاصی مواجه نیستیم. آمادگی کامل فراهم است. از مرز چذابه علاوه بر ایرانی ها، اتباع خارجی تردد خواهند داشت. طبیعتا در روزهای آینده مرز شلوغ و شلوغ تر خواهد شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: