کد خبر: ۹۷۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۰۴
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی به مجلس نباید نگرش حزبی داشته باشند بلکه آنچه که از نظر ما مهم است کارآمدی و تخصص وزرا است.

بیاتی: وزرای پیشنهادی را براساس شاخص‌های بیان‌شده از سوی رهبری بررسی می‌کنیمبه گزارش خبرداغ؛ ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا، درباره ویژگی های وزرای کابینه دولت چهاردهم بیان کرد: در دیداری که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری داشتند، ضمن اینکه رهبر معظم کاملا از آقای پزشکیان حمایت کردند، ویژگی های  وزرای کابینه را به خوبی تبیین کردند. وزرای کابینه باید امین باشند. صادق باشند. متشرع باشند. از بن دندان به نظام جمهوری اسلامی ایران معتقد باشند. هر آنچه که رهبری در خصوص وزرا به مجلس مطرح کردند برای ما یک حجت است.

وی ادامه داد: شاهد بودیم که پایان دولت سیزدهم با شهادت رئیس جمهور بود و آغاز دولت چهاردهم نیز با شهادت اسماعیل هنیه رقم خورد. یعنی یک شهید خدمت و یک شهید مقاومت. رئیس جمهور باید به نحوی گام بردارد که هم در مسیر خدمت به مردم بوده و هم در جبهه مقاومت نیز پاسخگوی خون شهدا باشد.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امید به آینده و نگاه مثبت به آینده خیلی مهم است. اگر یک وزیر منفی نگر باشد نمی تواند عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد. وزرا نباید نگرش حزبی داشته باشند. وزرا نباید غرق در مسائل سیاسی شوند. آنچه که مهم است کارآمدی و تخصص وزرا است.

بیاتی در پایان گفت: قطعا ما سوابق وزرای پیشنهادی را مطابق با این شاخص ها بررسی می کنیم تا یک کابینه متخصص، متدین و انقلابی روی کار بیاید. ان شاءالله بتوانیم یک هیات وزیران کارآمد داشته باشیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: