کد خبر: ۹۷۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۹۱
نماینده بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرآنلاین درباره فساد در فوتبال صحبت کرد.

ورود مجلس به پرونده فساد در فوتبالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمد بهرامی سیف آباد نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر آنلاین در مورد ملاک های وزیر پیشنهادی به مجلس از سوی رئیس جمهوری گفت: با توجه به اینکه ورزش با اقشار زیادی از جامعه و به خصوص جامعه جوان سر و کار دارد اتفاقا لازم است تا برای انتخاب وزیر ورزش دقت زیادی صورت گرفته و افرادی انتخاب شوند که بتوانند ورزش ایران را به سمت موفقیت سوق دهند.

بهرامی با بیان اینکه نباید افرادی برای وزرات ورزش و جوانان انتخاب شوند که با این حوزه بیگانه باشند تاکید کرد: وزیر پیشنهادی باید هم علم و هم هنر ورزش را داشته باشد و حتی از سواد ورزشی آکادمیک نیز برخوردار باشد.بعضی افراد شاید تجربه مدیریت داشته باشند اما اینکه از بدنه ورزش باشند نیز مهم است.

نماینده بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعیت این است که در مقایسه با کشورهایی که در عرصه ورزش موفق هستند ما به لحاظ امکانات شرایط مناسبی نداریم و فردی که وزیر می شود با واقف بودن به این شرایط برنامه ای برای ورزش بریزد که به سمت موفقیت در عرصه های جهانی پیش برود.

بهرامی با اشاره به پرونده فساد در فوتبال که در مراجع قضایی در جریان است گفت: این پرونده در حال بررسی در مجلس است و فعلا نمی توانم به صورت جزئی در مورد آن صحبت کنم اما از آنجایی که خودم سابقه مدیریت در باشگاه های ورزشی را دارم باید بگویم متاسفانه آسیب ها و مشکلاتی وجود دارد که اینها هم از وزراتخانه، هم فدراسیون ها، هم مدیران، مربیان و هم دلالان نشات می گیرد که باید با هم فکری و هم اندیشی در این خصوص تصمیم اساسی گرفته شده و با فساد در هر رشته ای با جدیت مقابله شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: