کد خبر: ۹۷۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
تعداد بازدید: ۱۵۶
سیدعلی خمینی گفت: طوفان الاقصی اگر همین یک فایده را داشت که جهان اسلام را متوجه دشمن اصلیش کرد و روی سیاه گفتمان امریکایی و یک بام و دو هوای حقوق بشر غربی را بار دیگر به منصه ظهور رسانید، کافی بود تا به‌عنوان موفق‌ترین عملیات قرن شناخته شود.

کنایه سید علی خمینی به کشورهای عربی و غربی درباره ترور شهید هنیه/ از کجا به کجا رسیده‌اید و از کجا به کجا رسیده‌ایم؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی در گردهمایی «خادمین افتخاری سخاءالحسین(ع)»، اظهار کرد: موافق دروغ‌پردازی هم نیستیم، اما کاروان حسین(ع) در حرکت است؛ جا نمانیم. کاروان ایمان و عقیده در حرکت است. امروز دشمن دلخوش است که حاج محسن‌ها و اسماعیل هنیه‌ها را ترور می‌کند، غافل از آنکه ما با ایمان و عقیده پیش رفته‌ایم و آنان با همه سلاح‌های خود عقب مانده‌اند.

بنابر گزارش ایسنا، نوه امام راحل خطاب به صهیونیست‌ها گفت: هدف شما از نیل تا فرات بود و امروز به دور خود دیوار کشیده‌اید. آن هدف به این تقلیل پیدا کرد که اسرایتان را آزاد کنید و حماس را از صفحه جهان حذف کنید که به آن هم نرسیدید. جهان عرب یک روز با همه توان، شش روز جلوی شما تاب مقاومت نداشت و امروز از پس یک فئه قلیله (گروه اندک) برنمی‌آیید. شما دنیای غرب، به یک اشاره شاه ممالک منطقه را عوض و بدل می‌کردید و برای منطقه ما خط و مرز تعیین می‌کردید و امروز دلخوش هستید به اینکه ترور می‌کنید! از کجا به کجا رسیده‌اید و از کجا به کجا رسیده‌ایم؟

سیدعلی خمینی با تأکید بر اینکه «طوفان الاقصی موفقترین عملیات قرن است»، اظهار کرد: طوفان الاقصی اگر همین یک فایده را داشت که جهان اسلام را متوجه دشمن اصلیش کرد و روی سیاه گفتمان امریکایی و یک بام و دو هوای حقوق بشر غربی را بار دیگر به منصه ظهور رسانید، کافی بود تا به‌عنوان موفق‌ترین عملیات قرن شناخته شود. چقدر هزینه کردند تا تطبیع را زنده کنند و از عادی‌سازی روابط سخن گویند و جا بیاندازند اما روسیاهی به زغال ماند. 

وی با اشاره به درپیش‌رو بودن راهپیمایی اربعین، گفت: این راهپیمایی نماد عقیده و تقویت‌کننده ایمان‌هاست؛ و هرکس در این مسیر قدم می‌گذارد چه به‌عنوان زائر و چه به‌عنوان خادم، بی‌شک در مسیر رضایت الهی قدم می‌گذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: